Porissa ikävä murha...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja linkitän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

linkitän

Vieras
Tosi ikävä tapaus. Lue tästä:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1380428

Oon ite Porilainen, ja kuljen tosta ohi monta kertaa viikossa. Ja kun ajattelen, että samassa rakennuksessa nuo turvakodit, ja yksityisen päiväkodin piha. Oikein puistattaa.

Kyllähän sitä on alkanut itekin miettimään, kun porilainen kanssa olen, että miten kuljeskelen tuolla kadulla. En esimerkiksi enää iltasella uskalla lähteä kävelemään kaupungista kotia, vaan pyydän aina hakemaan jonkun kotia. Parempi olla liian varovainen, kuin liian uhkarohkea..
Taas todella järkyttävä ja surullinen tapaus siis täällä Porissa.

juu porista kans ja aika kauheeta oli kyl...
mulla kaveri siin tiilimäel nesteel töissä ni eile oli siin kahde jälkee käyny
poliisit kuvan kans kyselemäs et onko näkyny semmost tyyppii
ja OLI NÄKYNY, mun kaveri oli siin pikkase jälkee kaks myyny sille tyypille siiderin, hyi olkoo......kaveri oli iha paniikis ku alko oikee miettii asiaa :x

mikä meitä -87 vuotisia vaivaa? oisko jo kolmas murha jossa sen mallinen murhaaja...

me ollaan tätä tjernobyl sarjaa me -87...

mikä riittää syyksi tappamiseen :'( :'(

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Eiks siellä just ollu joku ampumisjuttu linja-auto asemalla? Ja sit se jonkun asianajan tappo??Vai oliks se jossain lähellä, Ulvilassa??
Sehän on tullu ihan hulluksi paikaksi!

koko maailma on tullut hulluksi paikaksi. ikävä vain näitä ampumisjuttuja ja hengenriistoja saa lukea päivittäin. nyt tuntuu vain että kaikki paha tapahtuu porissa. itseasiassa näitä tapahtuu koko maailmassa sekä suomessa ihan kaikkialla. aina on näitä jotka ottavat oman käden oikeuksia.

Eiks siellä just ollu joku ampumisjuttu linja-auto asemalla? Ja sit se jonkun asianajan tappo??Vai oliks se jossain lähellä, Ulvilassa??

Ulvilassa puukottaja murtautui tehtaassa toimivan esimiehen kotiin ja puukotti tämän hengiltä ja tuikkasi tämän vaimoakin. Tuosta ampumisjutusta en osaa sanoa muuta kuin että muutama vuosi sitten Porin torilla oli perheenisä odottamasssa linkkaria baari-illan jälkeen tai sitten grillijonossa.. paikalle ilmestyi romanijoukko joista yksi pummi tupakkaa, miehellä ei ollut antaa tupakkaa rmanimiehelle jolloin tämä ampui miehen kuoliaaksi.

Kyllähän noita henkirikoksia tuntuu tosi paljon esiintyvän porin seudulla. Alueella mm. korkea työttömyysprosentti ja paljon päihdeaineriippuvuutta joten ei kauheasti muuta tarvita väkivallan syntymiseen. Kylläs silti itse uskallan vielä porissa liikkua yömyöhään. Tietty porukka tarvii vaan kiertää kaukaa.

Tarkottikohan toi ampumisjuttu sitä Koivistonluodon ampumista? Varkaat murtautu asuntoon ja ampu omistajan joka oli sattumalta kotona.
Sitä oli just se muilutusjuttu kun 2 jätkää hakkas 1 pahasti ja jätti parkkikselle kuolemaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Mimosan äippä:

Ulvilassa puukottaja murtautui tehtaassa toimivan esimiehen kotiin ja puukotti tämän hengiltä ja tuikkasi tämän vaimoakin. Tuosta ampumisjutusta en osaa sanoa muuta kuin että muutama vuosi sitten Porin torilla oli perheenisä odottamasssa linkkaria baari-illan jälkeen tai sitten grillijonossa.. paikalle ilmestyi romanijoukko joista yksi pummi tupakkaa, miehellä ei ollut antaa tupakkaa rmanimiehelle jolloin tämä ampui miehen kuoliaaksi.

Kyllähän noita henkirikoksia tuntuu tosi paljon esiintyvän porin seudulla. Alueella mm. korkea työttömyysprosentti ja paljon päihdeaineriippuvuutta joten ei kauheasti muuta tarvita väkivallan syntymiseen. Kylläs silti itse uskallan vielä porissa liikkua yömyöhään. Tietty porukka tarvii vaan kiertää kaukaa.

Juu paljolta välttyy kun ei liiku yöaikaan kaupungilla. Tiedä onko Porissa enempi tuota romaaniväestöä. Työttömyyttä varmasti on paljon. Ja vähän harrastemahdollisuuksia, mutta kyllä se on itsestäkin kiinni, tuskin kukaan kotoa ketään hakee.

Mutta tuosta olen eri mieltä, että Pori olis joku pahispaikka. Menkääs katsomaan tuota netti-iltistä. Sieltä löytyy puukotus/ampumistapauksia muualtakin kuin Porista. Raakoja ja vähemmän raakoja, mutta onko väliä tekotavalla, jos henki kuitenkin riistetty.

Mua henkkohtasesti ärsyttää että Porista tehdään suomen pahiskaupunkia, tai kaupunkia missä ei mitään ole. Off topicia nyt, mutta monessako kaupungissa on noitas opiskelumahdollisuuksia, tai ettei työpaikkaakaan joudu hakemaan naapurikunnasta tai satojen kilometrien säteeltä. Koulutusta vastaavaa työtä ei aina löydy läheltä.

Noita höyrypäitä löytyy joka paikasta. Ja joka yhteiskuntaluokasta. Jopa ihan hyviin toimeentulevista perheistä.

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Pori on suomen persreikä ja tutkimusten mukaan yksi suomen rikollisimmista kaupungeista.
En muuttaisi never, onneksi ei tarviikaan :) .

ei tää niii paha paikka ole...ihan mukava kaupunki asua ja sopivan kokoinen,
kaupungillaki ihan turvallista kulkea,öisinkis, onha se itestäki kii millasis
paikois ja porukois kulkee...mä en täältä kyl heti pois muuttaisi, en haluis isompaan kaupunkiin enkä ainakaan pienempään...

:whistle: pieni puolustus puhe :whistle:

ainoa aika kun en tykkää porissa asua on jazzien ajankohta,sillon on kyllä rikollisuutta ja kaikkee muutakin...ne sais mun puolesta siirtää johonki muualle!!! |O

Alkuperäinen kirjoittaja vili43:
Pori on suomen persreikä ja tutkimusten mukaan yksi suomen rikollisimmista kaupungeista.
En muuttaisi never, onneksi ei tarviikaan :) .

Älä tule tuputtamaan omaa tutkimustas tänne. Tai sun mielipidettäsi. Itse olen asunut Porissa vuosia, ja turvallista on liikkua joka paikassa mihin aikaan tahansa. Luetko sä lehtiä, näitä tapauksia sattuu ihan joka puolella. Koskaan ei tiedän kun oven sulkee, että mitä tapahtuu. Pori on varmasti asukasluvultaan ja pinta-alaltaan pienimpiä kaupunkeja, mutta tuskin täällä yhtään enemmän väkivaltaa on.

Että aika törkeesti heitetty toi sun kommenttisi, koska täällä asuu ihan tavisihmisiä, ja noita rikollisia ja rikollismielisiä mahtuu joka kaupunkiin. Kuka sen tietää vaikka sulla huomenna lanttu pimenis, ja teet vaikka pankkiryöstön, että äläs tuomitse.

Alkuperäinen kirjoittaja linkitän:
Tosi ikävä tapaus. Lue tästä:

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/kotimaa/uutinen.asp?id=1380428

Oon ite Porilainen, ja kuljen tosta ohi monta kertaa viikossa. Ja kun ajattelen, että samassa rakennuksessa nuo turvakodit, ja yksityisen päiväkodin piha. Oikein puistattaa.

:( http://www.iltalehti.fi/uutiset/200706076204667_uu.shtml

Yhteistyössä