Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Se on muuten appelsiini eikä appelssiini :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:ooostaakaaa poooorkkaaanaaa |O
Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:ooostaakaaa poooorkkaaanaaa |O
eurolla ja kahdella jo paljon saa. :xmas:
Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Alkuperäinen kirjoittaja Ultramariini:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:ooostaakaaa poooorkkaaanaaa |O
eurolla ja kahdella jo paljon saa. :xmas:
Niin, tässä näkyy tämä ruuanhinnan nousukin hyvin, kun mä olin kakara niin laulettiin täyttä kurkkua että markalla ja kahdella...
Alkuperäinen kirjoittaja elämä auta mua:mies kerran mietti että kuinkakohan tekopirteä se on kun lähtee töistä kotio..punkkulasi kädessä sohvalla illalla istuu ja laulelee siellä "urpo on karhu turbo on karhu".. pikkuhiprakassa..
Alkuperäinen kirjoittaja äiti:no mutta mammat oottekste kateellisii? Toi Siina on todella lahjakas ja monipuolinen musiikki-immeinen
Alkuperäinen kirjoittaja feger:Alkuperäinen kirjoittaja elämä auta mua:mies kerran mietti että kuinkakohan tekopirteä se on kun lähtee töistä kotio..punkkulasi kädessä sohvalla illalla istuu ja laulelee siellä "urpo on karhu turbo on karhu".. pikkuhiprakassa..
'uuurpo on kaaarhu, tuurbo oon kaarhu'![]()