Portiossa lievä ektopia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vierailija"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sun kohdunsuulla on ollut punoitusta, kuten useimmilla naisilla. Siinä kohdunsuulla emättimen limakalvon solut muuttuvat kohdunkanavan limakalvon erityyppiseksi solukoksi, ja siksi siinä monesti värimuutos.

[QUOTE="vierailija";23357546]Mutta siitä ei pitäisi olla mitään haittaa raskaudessa tai raskaaksi tulemisessa?[/QUOTE]

Ei pitäisi olla. PAPA on syytä ottaa, jos edellisestä kauan aikaa. Alkavat poikkeavat solumuutokset eivät näy silmälle, mutta näkyvät PAPAssa. Mutta ektopia itsessään ei vaikuta raskautumiseen.

Niin mä vähän ajattelinki että se tuskin mitään sen vakavampaa oo kun ei siitä mulle mitään erikseen mainittu. Luin vaan jälkeenpäin noista papereista tuon. Ois kiva jos nuo lekurit vois suomentaa välillä noita diagnooseja meille tavallisille tallaajille. :laugh:

[QUOTE="vierailija";23357595]Niin mä vähän ajattelinki että se tuskin mitään sen vakavampaa oo kun ei siitä mulle mitään erikseen mainittu. Luin vaan jälkeenpäin noista papereista tuon. Ois kiva jos nuo lekurit vois suomentaa välillä noita diagnooseja meille tavallisille tallaajille. :laugh:[/QUOTE]

Varmasti suomentavat jos kysyt:)

mä vuosin verta melkein koko raskaus ajan ja sitä selvitettiin monet kerrat että mistä johtuu..sellaaseen tulokseen sitten tulivat että mulla on todella herkät ja ohuet limakalvot jotka vuotaa helposti ja sitten just tuota ektopiaa joka selitettiin mulle jotenkin näin että kohdunsuun ulkopuolella kasvaa jotain limakalvoa ja sekin sitten vuotaa jonkun verran verta.

Yhteistyössä