porukka ei vissii tajuu et toi facebook on

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja badass
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

badass

Aktiivinen jäsen
05.01.2008
7 324
0
36
aika laaja ja siel voi olla kuka vaan ja jonkun tutuntuttu tuntee viimestään jonkun...

surffailin tossa äsken siel ja löysin aika.. hmm.. epäilyttäviä kuvia yhden miehen viime kuun etelän reissulta missä emäntä ei ollu mukana..... :whistle:

lisäks yks tuttu kommentoi toiselle tutulleni (eli näkyy mulla heti ku kumpikin mun kaverilistassa) ja suolsi meinaa sellasta soopaa et monttu loksahti auki..

ei vissii käy mielessä et ne näkyy kaikille :whistle:

no,ei kuulu mulle :saint:

Juu, kaikki eivät tuota tajua :whistle:
Mun ystäväni soitti juuri pari päivää sitten ja kertoi löytäneensä mielenkiintoisia kuvia Facebookista, ja oli pakko mennä vilkaisemaan millaisiin liemiin vanhat tutut Turkin-vuosilta oli itsensä taas saaneet :xmas:

Mä mietin pitkään mennäkö facebookiin vai ei, päätin että meen kuitenki. Pitää kattoo minkälaisii kuvii sinne laittaa ja mitä muille puhuu, ihan niinkun kaikilla julkisilla paikoilla, pitää omaa käyttäytymistään kontrolloida!

Mutta jotku ei tajuuuuu.

Sieltä voi löytää vaikka mitä. Just yksi päivä metrossa kuuntelin kun joku oli kameralla kuvannut jonkun sekoilua ja juttelivat keskenään että tämä kyllä päätyy facebookkiin.

Toisaalta taas on ihme että ihmiset jaksaa moralisoida ja kauhistella kamujensa, vieraiden juttuja :-). Jokainen niistä on tavallinen ihminen joka tekee tavallisia juttuja. Toisille se on ryhmäseksiä tai sadomasokismia ja toisille se on missikilpailuissa juoksemista tms. Jos oikein miettii.. Niin ne kaikki on vaan elämää. Ainakin yli puolet meistä tekee noita juttuja.. siis ei ehkä just noita .. mutta siis ymmärrätte. Miksi siis päivitellä.

Ainoa mitä voi päivitellä on tuo ap:een kertoma tapaus. Jos siis siinä mies kertoo esim. pettäneensä tms ja kertoo sen julkisesti.

Mutta muut jutut.-.tosi rajutkin jutut on ok. En pidä ihmistä niiden perusteella "outona" tai "huonona". Faktaa on että kolmasosa ihmisistä on avoimia ja se kuuluu ihmisluontoon sille osalle. Myös itse olen ollut avoin aina.. joten tuskin kyse mistään diagbosoitavasta vaarallisesta poikkeamasta-) *naur

Harmi niille jotka kärsii esim. alusvaatemainoksista tai muiden törkyjutuista. Ainoa vinkki on että silloin kannattaa välttää keskustelupalstoja ja gallerioita.

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
aika laaja ja siel voi olla kuka vaan ja jonkun tutuntuttu tuntee viimestään jonkun...

surffailin tossa äsken siel ja löysin aika.. hmm.. epäilyttäviä kuvia yhden miehen viime kuun etelän reissulta missä emäntä ei ollu mukana..... :whistle:

lisäks yks tuttu kommentoi toiselle tutulleni (eli näkyy mulla heti ku kumpikin mun kaverilistassa) ja suolsi meinaa sellasta soopaa et monttu loksahti auki..

ei vissii käy mielessä et ne näkyy kaikille :whistle:

no,ei kuulu mulle :saint:

Joo, just tuon takia laitoin asetuksiin että minusta ei näy kuin profiilin pääkuva ja nimi niille, jotka ei ole kaverilistassa.

Yhteistyössä