Positiivinen galluppi harmaille, jotka ei koskaan keskustele tällä palstalla rekisteröityneenä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Valkoista kohinaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Valkoista kohinaa

Vieras
Kysymys yksi: miksi itse kirjoitat harmaana (kysyn siksi, että olen ihan varma että kirjautumatta jättämiseen on muitakin syitä kuin se, että pääsee anonyymisti ...ttuilemaan kanssaihmisilleen.)

Kysymys kaksi: onko joku harmaa kirjoittaja jäänyt mieleen ja jos niin miksi (erikoinen nimimerkki/kommentit/jokumuumikä). Ja mielellään jotenkin positiivisesti. Saa olla kertalaakikin.

Katsotaan mitä tulee :)

1) tuo mainitsemasi syy lienee päällimmäinen. tykkään pysyä anonyyminä.

2) eipä juuri. joskus on tullut hyvää keskustelua/ debattia harmaidenkin kanssa, mutta harmauden takia, eivät ole jääneet mieleen sen kummemmin.

Kirjoitan ihan periaattesta. Minähän en rekisteröidy. Enkä vittuile, enintään ihan pienesti joillekin provoille. Etenkin aikaisemmin täällä oli vielä sellainen piiri-pieni-pyörii sisäpiirin meininki, johon ei mitenkään kiinnostanut liittyä.

En osaa ihan varmasti sanoa, onko jäänyt ketään juuri mieleen, en katsele paljoa kuka kirjoittaa, vaan mitä kirjoittaa. Tosin joidenkin juttuen kohdalla pitää katsoa ihan, että kuka tällaista soopaa kirjoittaa.

1)kirjoitan harmaana koska suorastaan pelkään ihmisiä, että joku bongaisi minut ja kokoaisi kaikki ajatukseni ja luulisi tuntevansa minut ja tuomitsisi minut, tai ottaisi selville minusta muutakin tietoa. en halua olla palsta julkkis! :D
2) muistan joitakin, minusta parhaat kommentit ovat usein harmailta! viimeisimpänä on jäänyt mieleen veijooon hauskat kommentit.

1) En vaan viitsi kirjautua, kyllä mulla mustakin nikki on. Vastaan yleensä vain asiapitoisiin aiheisiin, sekä tällasiin gallupeihin, en ala väittelemään enkä provoilemaan. Mutta en myöskään koe tarvetta tuoda itseäni esille mustan nikin myötä.

2) Ei muita kuin "hmm", jolla tietty voi olla montakin käyttäjää. Yleensä se vänkää vastaan.

Kirjotan harmaana, mutta aina samalla nikillä. Joku (/jotkut) muukin tosin käyttää samaa välillä, mutta omasta mielestäni meillä on tosi eri kirjoitustyylit. Ennen olin mustana, mutta sain aika paljon ns perskärpäsiä. Olen myös avautunut tänne parisuhdeongelmista ym mustana, huomaten, kuinka hyvin jotkut asiat muistetaan vielä vuosienkin jälkeen. *pää + seinä*

Joskus sanon aika suoraan ja kaunistelematta mielipiteeni, mutta pitkälti olen jo oppinut käyttäytymään. Pyrin kyllä olemaan ystävällinen. Olen itseasiassa jopa harkinnut vaki-nikkini 'mustaamista'. :)

Kakkoskysymykseen en osaa vastata, nimimuistini on tasoa kultakala...

Kirjoittelen harmaana kahdesta syystä:
1. En ole vielä keksinyt hyvää nimimerkkiä.
2. En halua olla tunnistettavissa. En tykkää siitä että kirjoittaessani mustana joku voi käydä katsomassa profiilini kautta mihin ketjuihin olen kommentoinut ja mitä. 1+1+1+1+1+=?
Itse olen törmännyt täällä oikean elämän puolituttuun joka kirjoittelee mustana. Ehkä hän on tarkoituksellakin ihan tunnistettavissa, mutta en mielelläni halua tietää kaikenlaisia asioita hänen elämästään.... Kuitenkaan ahkerasti täällä käydessä ei voi olla hänen kommentteihinsa törmäämättä.

Ei oo jääny mieleen ketään harmaata.

Eräällä toisella keskustelupalstalla jouduin sellaisen haukkumisen kohteeksi ettei enää huvita olla kuin harmaa ja yleensä olen ihan vain "vieras".

Ja ihan periaatteiteni mukaan minä en kiusaa ketään vaan käyttäydyn kohteliaasti niin oikeassa elämässä kuin virtuaalisestikin.

Se rekisteröinti on jostain syystä vaikeaa ja vastenmielistä.
Kirjoitan kyllä aina samalla nikillä, ja ennen palstauudistusta olin rekisteröitynyt.

Ja minulle palstajutut eivät juuri jää mieleen kovin hyvin. R U U S A a kaipaan joskus ja hänen juttujaan.

1. en halua että kirjoituksiani yhdistetään nimimerkkiini. ja mulla on monesti niin tyhmiä kysymyksiä, etten halua tulla tunnetuksi niistä :D

2. ... tulee mieleen. ja yksi muu aktiivinen harmailija, en nyt muista kuollaksenikaan nimimerkkiä.

1) En halua, että kukaan pääsee muodostamaan kuvaa minusta ja elämästäni yhdistelemällä tietoja, joita annan eri ketjuissa. Siksi en käytä myöskään mitään tunnistettavaa harmaata nimimerkkiä. Päin vastoin, saatan kirjoittaa eri ketjuihin eri nimimerkillä. Samaan ketjuun kuitenkin vain yhdellä ja aina asiallisesti.
2) En kiinnitä harmaisiin nimimerkkeihin huomiota.

mulla on mustakin nikki, mutta kirjoitan harmaana siksi, että välillä vastaan kysymyksiin ammatin näkökulmasta, enkä halua sitä yhdistettävän mustaan nikkiini. Jos kerron jotain päiväkodistamme niin, että minut voidaan tunnistaa. Haluan pysyä anonyyminä.

tatuoitu jätkä ja ruokakeskustelut jää mieleen :)

1. En käy palstalla niin aktiivisesti että jaksaisin rekisteröityä, ja toisaalta saa ainakin olla "rauhassa" kun kukaan ei tiedä, mitä kaikkea mä olen kirjoitellut. En todellakaan kirjoittele mitään ilkeää, provoile tai jaa hirveän henkilökohtaisia asioita elämästäni, mutta silti on jotenkin mukavaa, ettei tuntemattomat ihmiset netissä tiedä/muista kaikkia kirjoittamiani asioita kun näkevät jossain mun uusimman kirjoituksen. Toisaalta voisin ehkä rekisteröidä itselleni musta nimimerkin jos olisi enemmän aikaa olla koneella.

2. Olen mä ihan järkeviä keskustellut joskus muiden harmaiden kanssa, mutta en kyllä muista mitään yksittäistä henkilöä nyt. En kauhean hyvin muista rekisteröityneitäkään.

1. Kirjoitan harmaana ja aina nikillä vieras, koska mustan nikin sekä palstaidentiteetin hankkiminen merkitsisi sen tosiasian tunnustamista, että olen totaalisessa mitäsnyt-koukussa. Se olis ikäänkuin viimeinen naula mun arkkuuni.

2. Ei tule mieleen ketään.

Olen joskus kirjoitellut toisella palstalla nimimerkillä ja vähitellen ihmiset tulevat tutuiksi ja samalla itse tulee tutuksi. Suljetulla, pienellä palstalla se on mun mielestä kivakin, mutta tällaisella valtakunnallisesti avoimella palstalla en vaan uskalla. Ei koskaan tiedä, kuka näitä lukee. Ei mua jonkun ärhentely niinkään pelota tai häiritse, vaan ne, jotka ei edes kommentoi, mutta seuraavat ja muistavat. En yleensä pura omaa oloani kiusaamalla muita. Juttelen tietyn tyyppisistä jutuista ja provosoinnit jätän väliin niin lukien kuin kommentoiden. En halua nostaa verenpainetta palstalla. Mä en kai vaan ota tätä niin vakavasti, että eläisin palstapersoonana.

En kirjaudu, koska en halua hyeenalaumaa päälleni. En myöskään veetuile muusta asiasta kuin siitä, miten täällä kohdellaan joitakin nimimerkkejä.

Harmaista ei ole jäänyt ketään mieleen. Muistan vain toisia haukkuvat nickit ja niitähän täällä riittää.

Yhteistyössä