Positiivinen koti testi, verikoe nega?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Hei kaikki,

Tässä ihmettelen kun tein testin viikon sitten jolloin menkojen olisi pitänyt tulla. Aamulla testi oli selkee negatiivinen ja ilalla sitten selkeä positiivinen.

No mä en uskaltanut uskoa ja tein seuravana aamuna toisen testin ja nega tuli, olen nämä seuraavat päivät tehnyt testejä vaikka kuinka mutta kakki nega. Toisaalta kaikki keskellä päivää tai ilalla. Myös valmistajat vaihtanut. Yritin pidätää ja olla virtsamatta mutta onnistui eniten 3h.

Esikoisen kanssa joka on nyt melkein 7kk tein testin kun menkat olleet 2 viikkoa myöhässä ja sain tumman selkeen positiivisen. Se oli ainoa testi jonka silloin tein, oireita ei kauhestti silloin ollutkaan. Viikkoja mulla oli kumminkin sitten ultrassa 2 vähemmän. Eli 9 sijaan 7.

Olo on samanlainen kuin esikoisen kanssa, paha olo, huimaa, alaselkä kipeä, päänsärkyä ja väsymys.

Kun kuukautiset sitten ollut viikon myöhässä kävin terveyskeskuksessa verikokeessa ja tulos oli 2 hcg/mlu. En ihan ymmärrä, voikko olla liian aikasin ja ovuloinkin myöhemmin nii kuin Esikoisen kanssa.

Toiveena olisi kovasti toinen, niin esikoinen saa seuraa.

Onko kellään ollut tälläinen tapaus ja sitten se positiivinen onkin palautinnut tai lopulta onkin ollut raskaana.

Menkoja ei ole näkyvissä, valkovuotoa vaan lisännyt. Oireet jatkuvat.

Laitan kuvan siitä positiivisesta testistä. Viiva ilmestynyt 5 min sisällä.

Apua!!?
 

Yhteistyössä