Positiivinen testi ja epämääräiset menkat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tein aamulla testin joka näytti positiivista, sillä mulla on rinnat tosi kipeät ja menkkojen olisi pitänyt alkaa jo pari päivää sitten mutta tiputteluvuotoa kummempaa ei ole tullut. Nyt kuitenkin hämmentää, kun viimeiset kunnon menkat mulla on ollut joulukuussa. Tammikuun menkat oli yli viikon myöhässä ja nekin oli tosi epämääräiset ja normaalista poikkeavat (ei voisi melkein menkoiksi edes sanoa sillä tuhruvuodolla. Tein testin sillon joka oli negatiivinen). Siitä lähtien mun oikea nänni on ollut kipeä ja tuhruvuotoa on tullut sillon tällön ja nyt sit pärähti positiivinen. Enhän mä nyt mitenkään ole voinut olla joulukuusta asti raskaana?? Ja apua olen syönyt niin paljon lakritsia ja kaikkee muuta kiellettyä, polttanut tupakkaa ja juonut alkoholia viime viikonloppuna. Olenko nyt pilannut kaiken? Hämmentää, kun mulla ei ole mitään oireita nännien arkuuden lisäksi.

Kannattaa tehdä uusi testi ja soittaa neuvolaan niin saisit varhaisultraan aikaan. Myös perhe-artella halpoja ultria jos tuntuu että neuvolan aika menee liian pitkälle.

Syömistä, juomista, ym. ei kannata murehtia. Kaikesta noista huolimatta terveitä vauvoja syntyy koko ajan ja et voinut millään tietää. Ole armollinen itsellesi. ❤️

Ehkä kannattaa tehdä uusi testi. Jos sekin positiivinen, niin veritesti labrassa kertoo Hcg:n määrän.

Kannattaa tehdä uusi testi ja soittaa neuvolaan niin saisit varhaisultraan aikaan. Myös perhe-artella halpoja ultria jos tuntuu että neuvolan aika menee liian pitkälle.

Syömistä, juomista, ym. ei kannata murehtia. Kaikesta noista huolimatta terveitä vauvoja syntyy koko ajan ja et voinut millään tietää. Ole armollinen itsellesi.

Teen varmaan illalla vielä uuden töitten jälkeen. Mutta aamun testi oli niin positiivinen, kun positiivinen testi vaan voi olla. Annetaankohan se varhaisultran aika sitten näitten "tammikuun kuukautisten" mukaan, kun niiden perusteella olisin viikolla 4+6 ja eihän ennen viikkoa 6 pitäisi näkyä mitään ihmeitä. Vai voinko päästä sinne suoraan jo nyt?

Teen varmaan illalla vielä uuden töitten jälkeen. Mutta aamun testi oli niin positiivinen, kun positiivinen testi vaan voi olla. Annetaankohan se varhaisultran aika sitten näitten "tammikuun kuukautisten" mukaan, kun niiden perusteella olisin viikolla 4+6 ja eihän ennen viikkoa 6 pitäisi näkyä mitään ihmeitä. Vai voinko päästä sinne suoraan jo nyt?

Voit kun sanot että epämääräistä vuotoa ja muuta.

Yhteistyössä