Positiivinen??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja APUA KAIVATAAN
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

APUA KAIVATAAN

Vieras
huomenta ja terveiset täältä kotilaboratoriosta!
Menkat on tänään 2 päivää myöhässä ja tein hetki sitten Predictor-raskaustestin. (tän päivän 3. pissauskerrasta, en ekasta aamupissasta) Noh, testin ohjeistuksessa sanotaan, että ensin kaikki kolme ikkunaa värjäytyvät punaisiksi ja jos 4 min kuluttua keskimmäinen ikkuna on edes himmeästi värjäytynyt, on tulos positiivinen.

Odotin sen neljä minuuttia ja nyt kun valoa vasten katsoo, niin keskimmäisessä ikkunassa näkyy haalea täplä. Olen vertaillut täplää keittiön ja kylppärin lampun alla ja ikkunan edessä. Jos siis katsoo valoa vasten, täplä näkyy. Jos katsoo vaakatasossa ylhäältä päin niin ei voi olla varma onko se täplä vai varjo.

Kuulostaa varmaan onnettoman typerältä penätä täältä vastauksia, mutta kun ei nyt tähän hätään ole ketään paikan päälle pyydettäväksi sitä toivottua täplää ihmettelemään.

Kyselenkin, että odotanko vielä pari päivää vai teenkö illalla uuden vai huomenna vai mitä suosittaa kokeneemmat?

Kiitos jos joku jaksaa vastata.

Mini

Suosittelen kokeilemaan jotain muuta testiä, esim. apteekin oma raskaustesti, ei ole saatavana yliopiston apteekista.

Mulle on kanssa Predictorissa tullut joskus se ""pisteen paikka"" ja menkat alkaneet siitä huolimatta.

Predictor ei ole yhtä herkkä kuin esim. apteekin oma testi.

Toivottavasti tulos tulee olemaan toivottu!

Sinuna odottaisin huomiseen ja tekisin testin aamupissasta. Jos olet raskaana niin varmasti näkyy jo huomenaamuna kunnolla havaittava testitulos, kun pissa on kunnon ""tavaraa"". Mun mies ainakin kerran halusi nähdä väenvängällä testissä viivan, vaikka oli mun silmin ihan selvästi naarmu lasissa...joskus tahto on niin kova saada vauva, niin ja en todellakaan ollut silloin raskaana.

Kiitos kumpaisellekin. Ehkä yritän malttaa vielä pari päivää ja teen sitten vasta uuden. KOskaan ennen ei oo menkat elämäni aikana olleet myöhässä ja koko ajan olen enemmänkin epäuskoinen, että vihdoin ois tärpännyt. Toivo on vilpittömästi asian suhteen ollut menetettynä jo kuukausia..
Jää nähtäväksi. Pistäkää peukut pystyyn :)

Predictor reagoi 50 yksikköön raskaushormonia, kun taas esim. Apteekin Raskaustesti reagoi 25 yksikköön. Minä hakisin apteekista herkemmän testin ja testaisin vaikka huomenna aamupissasta uudelleen. Toivotaan toivottua tulosta!

PeSun sivuilla raskaustesteistä:
""APTEEKIN OMA RASKAUSTESTI
hinta n. 4,30-5,70 €
Käyttäjän kommentti: Tosi herkkä. Monilla, kuten minulla, se näytti plussaa jo kp 26/25 vaikka Predictor näytti miinusta. Halpa ja luotettava. Selkeä ja helppo käyttää.""

http://metku.net/~pesu/raskaustestit.html

Onneks olkoon!!!Kommentoin eilen nimimerkillä ""odota huomiseen"" ja odottelinkin jo kommenttiasi miten kävi (näin aamuvirkku kun itse olen) Nopeesti se haamu muuttuu viivaksi, jos on siis raskaana. Nyt sun tuskin tarttee enää tehdä enempää testejä. Uskot vaan sitä viivaa ja ihastelet loppupäivän pissasta tikkua : )

Kiitos!!

Tuossahan tuo tikku on aitiopaikalla keittiön pöydällä, josta voin ohikuliessani tai muuten vaan käydä vähän väliä toteamassa tilanteen todeksi. Otin viivoista jopa digikameralla kuvankin, buhahahaa :)

Yhteistyössä