Positiivista palautetta/kehuja?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaunis sana voi pelastaa päivän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaunis sana voi pelastaa päivän

Vieras
Näin äitinä ja kiireisenä uraihmisenä kysyisin saatteko muut äidit
mistään muualta kuin lapsiltanne koskaan positiivista palautetta tai
kehuja? Itse olen huomannut että "kakkaa" sataa kyllä niskaan mutta
mitään kaunista ei koskaan kuule...kertokaa olenko ainoa?

Kyllä.
Mieheltä ja muilta läheisiltä.Joskus tuntemattomilta.

Eilen tuli niin hyvä ja lämmin olo kun olin myöhään lähdössä pois päivystämästä ja potilas tuli oikein sanomaan miten hän arvostaa sitä että jaksetaan myöhään painaa töitä iloisina.
Mikä herrasmies :flower:

Mieheltä viimeeksi eilen kun tuli töistä ja näki mun pyykkivuoren mikä oli viikattavana..... Hää antoi suukon ja sanoi että kullalle pitää antaa rakkautta kun jaksaa pitää meidät ja kodin aina kunnossa :heart: ..

välillä tsemppiä tulee yllättäviltä tahoilta, välillä ei edes vieruskaverilta. Itse yritän enempi kiinnittää huomion siihen, mitä itse sanon ja ennenkaikkea miten. Se on aika vaikeaa, kun on perusluonteeltaan äreä ja jurottaja. Rumpalin isän sanoja lainatakseni: silloin kun ei ole mitään hyvää sanottavaa, on parempi olla hiljaa. :)

Joka ikinen päivä mies sanoo jotain kaunista mulle :heart:

Tänään lähti aamuvuoroon viiden jälkeen ja laittoi kasin jälkeen viestin: "huomenta mun ihanat mussukat <3"...eilen aamulla tuli viesti "huomenta ihanat rakkaudet <3 t. iskä" :heart:

Päivisin sitten yleensä saan rakkaudentunnustusviestejä ennen kuin mies lähtee töistä kotiin ja kotona aina kehuu kauniiksi ja/tai seksikkääksi vaikka ois mitkä rytkyt päällä ja tukka pystyssä :D

Lisäksi saan viikoittain kiitosta kavereilta joita autan koirien parissa :)

En saa muilta kuin joskus mieheltäni. En sitä ole odottanutkaan enkä tarvitsekkaan. Töissä kiitos olisi ollut joskus paikallaan, siellä ei tullut mitään, ettei vaan tunne itseään tärkeäksi ja kuvittele olevansa palkkansa ansainnut.

Joka ikinen päivä mies sanoo jotain kaunista mulle :heart:

Tänään lähti aamuvuoroon viiden jälkeen ja laittoi kasin jälkeen viestin: "huomenta mun ihanat mussukat <3"...eilen aamulla tuli viesti "huomenta ihanat rakkaudet <3 t. iskä" :heart:

Päivisin sitten yleensä saan rakkaudentunnustusviestejä ennen kuin mies lähtee töistä kotiin ja kotona aina kehuu kauniiksi ja/tai seksikkääksi vaikka ois mitkä rytkyt päällä ja tukka pystyssä :D

Lisäksi saan viikoittain kiitosta kavereilta joita autan koirien parissa :)

nooh, onks tää kehu :whistle:

Meidän 4v sano mulle yks päivä että "äiti, päiväkodissa on paljon hyvää ruokaa ja täällä kotona on vähän hyvää ruokaa" :laugh: Diplomaattisesti hoidettu homma :D

Yhteistyössä