Positiivisuusketju

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pampperssi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pampperssi

Vieras
Aina täällä tapellaan, väitellään, arvostellaan, haukutaan, trollataan ja pilkataan. Mitä jos koottaisiin ja jaettaisiin tähän ketjuun kaikki kivat ja positiiviset ja hauskat tapahtumat/asiat/kommellukset, oli ne sitten pieniä tai isoja juttuja, joita viimeaikoina on tapahtunut ja joista on tullut hyvä mieli ja joista on saanut voimaa jaksaa tätä arkea taas :)

Kaikenlainen ilkeily ja arvostelu ompi kiellettyä!

Meidän nuorimmainen oppi tänään kierimään, voi sitä 5kk pienen lapsen iloa kun keksi homman nimen <3

Lisäksi tänään on herkkupäivä eli eikun suklaata naamariin!

mä löysin ehkä meidän tulevan asunnon :) voi vitsit, yksi vaihtoehto tuntuu niin täydelliseltä!

Sit tuo vauva osaa olla niin ihana :heart:

mies pesi ja imuroi mun auton tänään ja mä sain nukkua pitkään

positiivisia asioita on vaikka millä mitalla, mut kumma kyllä, tänään ei mitään negatiivista :) paitsi raskaustesti ja se on positiivinen juttu)

Ei keittiöhengetär yrittäjä-äidin sädekehä kiiltää. Olen tänään tehnyt (hyvää) ruokaa useaan kertaan, leiponut lasten kanssa, käynyt heidän kanssaan retkellä ja antanut riehua vaahtokylvyssä.

No mä oon jakanu positiivisuuttani ja onnellisuuttani ettei enää jaksas. Mut joo, kivaa oli kun päästiin tänään ihan omaomakotiin poitsun kans etelän reissun jälkeen. Vaik on kylmä ja sellast ni voip sentäs heittää veskipaprut pönttöön. Se on mahtavaa se :D.

Vanha ystävä soitti vuoden tauon jälkeen. Ollaan oltu ystävät 1v ja 2v ikäisistä asti. Meillä on sellainen yhteys, että juttu jatkuu siitä, mihin jäi, pitkänkin tauon jälkeen. Sovittiin tapaaminen.:heart:

Taapero tokas eilen kylvyssä: "Äiti mää rakastan sua ihan näääin paljon! Ihan oikeesti rakastan..." Ja levitti käsiään.. Siinä oli äidille syytä hymyyn moneks moneks päiväks!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;27320364:
Töissä menee tosi hyvin, lapset viihtyy hienosti toisessa kotimaassaan (Espanja) ja mieskin pääsee vihdoinkin muuttamaan tänne erinäisten henk.koht, esteiden jälkeen.
Millon te muutitte Espanjaan? Mulla on jäänyt jotain tiimarivihostani kirjaamatta :D Mitä työtä siellä teet? Oliko helppoa saada töitä? Anteeksi, jos olen liian utelias :ashamed:

Mä olen onnellinen että olen viimein saanut elämäni hallintaan.

Vuosien sairastelut, leikkaukset, siitä johtuva työttömyys, yksinäisyys... kavereita ei edelleen ole mutta olen kääntänyt sen voitokseni. En kaipaa epäaitoja ihmisiä elämääni ja koska aitoja ei ole löytynyt niin olen sitten onnellinen näin.

Mieheni kanssa ollaan onnellisia, ensimmäistä lasta odotetaan.

Elämä on vaan hienoa. Ja reilu vuosi sitten en todellakaan ollut tätä mieltä.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27320378:
Millon te muutitte Espanjaan? Mulla on jäänyt jotain tiimarivihostani kirjaamatta :D Mitä työtä siellä teet? Oliko helppoa saada töitä? Anteeksi, jos olen liian utelias :ashamed:
Kesällä muutettiin takaisin. Suomessa asuttiin 2007-2012. Ostin osakkuuden suvun firmasta (lääkäriasema) ja töitä riittää vaikka maa on EU:n (ja mun) mielestä lähestulkoon konkurssista. Lapset ja minä viihdytään paremmin täällä (enempi sukua) ja mies taas voi tehdä töitä siellä missä ikinä nettiyhteydet toimivat.

Tuo pikkulikka on niin ihana,
joka ikinen päivä saa nauraa sen kommelluksia ja hassuiluita :heart:
Hassua miten se on jo kohta 14kk ja yhä vaan voisin tuijotella sitä ja
sen touhuja vaikka koko päivän!

Huomena näen pitkäaikaisen ystävän kenen kanssa ei olla hetkeen juteltu.

Ja leivon mutakakkua.

Ja mun miäs on ihan tonttu :heart:

Mä olen onnellinen että olen viimein saanut elämäni hallintaan.

Vuosien sairastelut, leikkaukset, siitä johtuva työttömyys, yksinäisyys... kavereita ei edelleen ole mutta olen kääntänyt sen voitokseni. En kaipaa epäaitoja ihmisiä elämääni ja koska aitoja ei ole löytynyt niin olen sitten onnellinen näin.

Mieheni kanssa ollaan onnellisia, ensimmäistä lasta odotetaan.

Elämä on vaan hienoa. Ja reilu vuosi sitten en todellakaan ollut tätä mieltä.

Onnea vauvasta!!

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;27320392:
Kesällä muutettiin takaisin. Suomessa asuttiin 2007-2012. Ostin osakkuuden suvun firmasta (lääkäriasema) ja töitä riittää vaikka maa on EU:n (ja mun) mielestä lähestulkoon konkurssista. Lapset ja minä viihdytään paremmin täällä (enempi sukua) ja mies taas voi tehdä töitä siellä missä ikinä nettiyhteydet toimivat.
Kuullostaa ihanalta :) Mä en ole koskaan edes käynyt Espanjassa, mutta kun tätä Suomen syksyä katselen, niin Välimeri rantoineen houkuttelee ihan sikana. Ehkä vielä joskus ....

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;27320417:
Kuullostaa ihanalta :) Mä en ole koskaan edes käynyt Espanjassa, mutta kun tätä Suomen syksyä katselen, niin Välimeri rantoineen houkuttelee ihan sikana. Ehkä vielä joskus ....

Me asutaan Gran Canarialla, mistä mun sukukin on. Välimeren rannoilla olen ollut vain joskus lomilla. Meille tulee manner-espanjalaiset lomailemaan ja me mennään taas Manner-Espanjaan tai Baleaareille. (Paitsi vanhempi sukupolvi, joiden mielestä maailman laita ja vihoviimeinen reuna sijaitsee mein saaren ympärillä :D).

Mutta juu, tutustumisen arvoistahan välimeren seutu kyllä on. :)

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;27320435:
Me asutaan Gran Canarialla, mistä mun sukukin on. Välimeren rannoilla olen ollut vain joskus lomilla. Meille tulee manner-espanjalaiset lomailemaan ja me mennään taas Manner-Espanjaan tai Baleaareille. (Paitsi vanhempi sukupolvi, joiden mielestä maailman laita ja vihoviimeinen reuna sijaitsee mein saaren ympärillä :D).

Mutta juu, tutustumisen arvoistahan välimeren seutu kyllä on. :)
Mä revin varmaan pelihousuni sitten, kun nuoriso muuttaa täältä lämpimään ja mä jään potkimaan loskaa :D

Sain tänään ekan kerran yli vuoteen olla rauhassa suihkussa, olipa aika siisti tunne!

Mietin kyllä koko ajan, että milloin se sieltä tulee terrorisoimaan ja koska kuuluu ulkopuolelta jotain epäilyttävää kolinaa, mutta ei, ihan rauhassa tyttö leikki koko ajan. :D
Päätin sit ottaa tilanteesta kaiken hyödyn irti ja pesin kylppärin samalla.

Alkuperäinen kirjoittaja KiviäkinKiinnostaa;27320453:
Ei kun sun tehtäväsi on tehdä tupatarkastukset nuorison asuntoihin. Varsinkin loska-aikaan. :D
Nyt noi lähtee jouluksi ja uudeksi vuodeksi likan anoppilaan maapallon toiselle puolelle ja jos työtilanteeni olisi toinen lähtisin mukaan. Tupatarkastukset on kyllä hyvä idea sitten aikanaan.

Yhteistyössä