Poskimaalaukset lasten synttäreillä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja lisko harmaana
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

lisko harmaana

Vieras
Oletteko tehneet koskaan itse lapsivieraille poskimaalauksia? Kuinka onnistui? Mitä värejä käytitte? Mistä niitä saa?Entä kivoja malleja?Siis helpohkoja sais mallit olla...Kiitos vastauksista jo etukäteen!

En o synttäreillä tehny, mut joissakin tapahtumissa oon ollu maalaamassa. Suosittelen sellasia vesiväri-kasvovärejä, ne pysyy paremmin lapsilla. Noista rasvapohjasista väreistä (joita useet kasvoväreinä myytävät, kuten sellaset kynät esim. on) suttaa enemmän ja kuvat ei pysy niin hyvin. Vesiväreillä tehdyistä ei tuu niin helposti sotkua.
Niitä myy esim. Punanaamio, Pilailupuoti ja mitä noita nyt on vastaavia kauppoja

Mä tein tytön 6v synttäreillä. Tiimarista ostin kasvomaalit, mallit piirsin ite, oli tähti, sydän, hämähäkki, kukka ja lepakko... Kovasti tykättiin, tosin moni lapsi halus kuvan käteen, ei kasvoihin.

Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Ok. Kannattaako noita Grimaksen värejä edes etsiä Tiimarista tms paikasta? Miten ne edellä mainitut Tiimarin värit toimi? Ok?

Ei taida Tiimarista löytyä, mutta hinta ei varmaan kovin paljon eroa tiimariväreistä, laatu kyllä.

Tiimarin värit toimi loistavasti, makso 5e ja siinä oli 8 väriä. Niillä oli helppo maalata, ja jälki kuivu hyvin ja nopeesti. Kuva kesti hyvin yön yli tytöllä poskessa, mutta lähti silti hyvin pois pesussa seuraavana päivänä.

Alkuperäinen kirjoittaja merileijona:
Alkuperäinen kirjoittaja lisko harmaana:
Ok. Kannattaako noita Grimaksen värejä edes etsiä Tiimarista tms paikasta? Miten ne edellä mainitut Tiimarin värit toimi? Ok?

Ei taida Tiimarista löytyä, mutta hinta ei varmaan kovin paljon eroa tiimariväreistä, laatu kyllä.

Noita grimas-värejä myy myös hyvin varustellut askartelukaupat, esim Sinooperi. Niissä saattaa kyllä tuotteet olla enimmäkseen monipakkauksia jotka tyyriimpiä.

Tee valmiiksi mallikuvat niistä mitä haluat piirtää. Ei tule sitten yllätyksenä, että piirrä supermies. Tai en tiedä kuinka hyvä ja luova olet piirtämään mitä vain. Mulla ainakin pitäisi olla valmiiksi mietittyjä yksinkertaisia kuvia.

Yhteistyössä