Hae Anna.fi-sivustolta

Poskiontelotulehdus + väsyttää

Viestiketju osiossa 'Klinikalla' , käynnistäjänä Nea, 06.06.2005.

1. Nea Vierailija

Olen lauantaista asti syönyt Duactia 3 tabl./päivä eikä vieläkään oikein helpota (sitä ennen Cirrusta 1 tabl. / päivä kahtena päivänä). Ja muutenkin on olo väsynyt. Päätä alas painaessa ei tunnu poskionteloissa painetta eikä painettaessa. Olisiko vain sitkeää flunssaa. Onko teillä ollut vastaavaa? Kauanko kesti? Auttoiko Duact vasta loppuvaiheessa? Olen kyllä nyt niin sairaan tuntuinen, että täytyisi varmaan koittaa levätä.

2. tytsy Vierailija

Oma poskiontelotulehdukseni kesti 7 viikkoa ja sen aikana soin 4 eri antibioottikuuria (vasta viimeinen tehosi). Kavin myos punkteerauksessa jonka yhteydessa onteloitani myos leikattiin. Itsellani oli kovaa kipua ohimoissa ja poskissa joka asennossa ja paata ei voinut ollenkaan painaa alaspain (esim kengannauhoja ei voinut solmia paa alaspain). Joten en usko etta kuvailemasi perusteella sinulla valttamatta on poskiontelontulehdus (miksi sita ei ole todettu esimerkiksi ottamalla rontgenkuvilla?)

3. Nea taas Vierailija

On se poskiontelotulehdusta. Aamulla tuli vihreitä limaklöntteja nenästä. Kävin lääkärissä varmistaakseni, että kannattaako jatkaa enää Duactia että auttaako se vasta myöhemmin. Antoi mulle viikon antibioottikuurin eli ei Duact enää auttanut. Olen samalla huomannut, että päässä humisee ja joskus yskiessä tuntuu keuhkoissakin eli taitaa olla kova influenssa. Toivottavasti antibioottikuuri auttaa poskiontelotulehdukseen, sillä poskiontelopunktioon meen kyllä vasta nukutuksessa tai jossain horrostilassa. No onneksi näköjään antibioottikuureja voi ottaa monta peräkkäin, jos sitä sitten koittaisi ellei tämä auta.

4. ritu Vierailija

Olen saanut poskiontelotulehdukseen Zithromax-nimistä
    antibioottia. Lääkitys on 1 tabl./päivä 3 vuorokauden ajan.
    Nopea ja tehokas hoito.

5. ida Vierailija

poskiontelun tulehdukset ovat inhottavia oikein jyrää päässä
    minua on auttoi tulehduksiin nenä huuhtelu ostin semmoisen
    ''nenänorsun'' nimeltään. apteekista ja olen tehnyt nenähuuhteiluita ja on tosissaan auttanut kokeileppa
    ja lääkekuurit ovat vähentyneet

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari