N
"Nuhanenä"
Vieras
Mulla on nyt kaks viikkoa ollut tosi paha flunssa, kuumettakin välillä. Yhden antibioottikuurin olen syönyt poskiontelotulehdukseen mutta ei auttanut.
Sain toisen kuurin, jonka jouduin jättämään kesken allergisen reaktion vuoksi.
Huomiseksi varasin juuri netistä ajan erikoislääkärille, en enää jaksa tätä oloa.
Pää on raskas, tuntuu että limaa on aivoissa asti joka ei lähde niistämällä eikä sarvikuonolla huuhtelemalla.
Vähän arvelen ja toivonkin, että poskiontelot punkteerattais huomenna.
Toimenpide pelottaa vaan ihan sairaasti, koskaan ennen mulle ei ole sitä tehty.
Poskiontelovaivaa mulla on ollut ennenkin ja aina flunssan yhteydessä menen totaalisen tukkoon. Aina olen siitä kuitenkin selvinnyt vaikka epäilenkin että poskiontelotulehdus on kroonistunut. Minulla on nenä nimittäin tukkoinen aina ilman flunssaakin.
Mutta siis... Huominen pelottaa.
Kertokaas, millainen tuo punkteeraus on? Sattuuko ja kauanko kestää puudutuksineen kaikkineen? Vai tehdäänköhän sitä vielä edes huomenna...?
Kiitti vastauksista jo etukäteen.
Sain toisen kuurin, jonka jouduin jättämään kesken allergisen reaktion vuoksi.
Huomiseksi varasin juuri netistä ajan erikoislääkärille, en enää jaksa tätä oloa.
Pää on raskas, tuntuu että limaa on aivoissa asti joka ei lähde niistämällä eikä sarvikuonolla huuhtelemalla.
Vähän arvelen ja toivonkin, että poskiontelot punkteerattais huomenna.
Toimenpide pelottaa vaan ihan sairaasti, koskaan ennen mulle ei ole sitä tehty.
Poskiontelovaivaa mulla on ollut ennenkin ja aina flunssan yhteydessä menen totaalisen tukkoon. Aina olen siitä kuitenkin selvinnyt vaikka epäilenkin että poskiontelotulehdus on kroonistunut. Minulla on nenä nimittäin tukkoinen aina ilman flunssaakin.
Mutta siis... Huominen pelottaa.
Kertokaas, millainen tuo punkteeraus on? Sattuuko ja kauanko kestää puudutuksineen kaikkineen? Vai tehdäänköhän sitä vielä edes huomenna...?
Kiitti vastauksista jo etukäteen.