Possurokotteen vaikutukset...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Piikitön perhe
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Piikitön perhe

Vieras
Mitäs nyt sanotte TE jotka täällä niin kovin olitte possupiikin puolesta .. täälähän käytiin hiiiiirrrrveeeet keskustelut siitä .. ottaako vaiko eikö ota piikkiä ja antaako sitä lapsilleen.

Toivon sydämmeni pohjasta että TE koekaniinit ette olisi sairastunut/tule sairastamaan tätä narkolepsiaa/muita sairauksia mitä vielä tulevaisuudessa voi tulla ilmi!

Kaikkea hyvää Teille!

Toivon myös Meidän "possupiikittömien" säästyvän sikataudilta, mutta tämä paljon puhuttu possurokotus EI OLE SIIHEN APU!!!

Itse oli täällä possupiikkiä vastaan ja olen niin tyytyväinen, että sen lapsiltani kielsin. Tiesihän sen nyt jo maalaisjärjellä, että niin nopasti kehitetty rokote ei voi olla täysin ok.

Kysehän on siitä, että Suomi säästi väärässä kohtaa ja osti adjuvantillista rokotetta, jota esim. Kanadassa ei annettu raskaana oleville eikä muille herkille vaan heille annettiin turvallinen adjuvantiton rokote.

Otin itse sikarokotuksen raskaana ollessani, koska perheessäni sairastettiin sikainfluenssaa ja olen ollut kuolla jo kertaalleen tavalliseen influenssaan. Ei ollut kuin huonoja vaihtoehtoja valittavana, joten silloisella tietämykselläni pyrin valitsemaan sen vähiten huonoimman vaihtoehdon. Oireilua ei ole ollut, mutta tulevaisuudestahan ei kukaan voi sanoa yhtään mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja piikitys:
Itse oli täällä possupiikkiä vastaan ja olen niin tyytyväinen, että sen lapsiltani kielsin. Tiesihän sen nyt jo maalaisjärjellä, että niin nopasti kehitetty rokote ei voi olla täysin ok.

Juuri näin!

Harmittaa ihan suunnattomasti niitä jotka piikin otti .. ihan senki takia että lähipiiriini kuuluu näitä jotka piikin otti itselleen ja lapsilleen :( .. rakas ystäväni otti sen vielä ollessaan raskaana :(

Alkuperäinen kirjoittaja uipo:
te jaksatte tästä vouhkata? Mitän yhteyttä ei ole edes todennettu... rauha ;)

Ensinnäkään säästä energiaas eläkä avaa linkkiä missä jo otsikko kertoo asian aiheen!!!
Toisekseen ... kyllä jo maalaisjärki sanoo että possupiikillä ja narkolepsialla on yhteyksiä! Valitettavasti!

Rauhaa myös sullekki :D

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Ensinnäkään säästä energiaas eläkä avaa linkkiä missä jo otsikko kertoo asian aiheen!!!
Toisekseen ... kyllä jo maalaisjärki sanoo että possupiikillä ja narkolepsialla on yhteyksiä! Valitettavasti!

Ehkä tarkoitettiin sitä, että täällä on ollut kymmeniä vastaavia avauksia viime päivinä, joten jos ajattelit tuoneesi jotain uutta esille, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Eihän se sinänsä mitään haittaa, mutta moni on jo sanottavansa sanonut.

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Ehkä tarkoitettiin sitä, että täällä on ollut kymmeniä vastaavia avauksia viime päivinä, joten jos ajattelit tuoneesi jotain uutta esille, se ei välttämättä pidä paikkaansa. Eihän se sinänsä mitään haittaa, mutta moni on jo sanottavansa sanonut.

Niin no ... ok .. mä vaan en oo täälä hillunu muutamaan viikkoon!

Alkuperäinen kirjoittaja Huspati Huta:

Niin no ... ok .. mä vaan en oo täälä hillunu muutamaan viikkoon!
Ymmärrettävää. Minä kun (jos :ashamed: ) olen poissa palstalta pitempään, vilkaisen usein ainakin etusivun otsikot ja ehkä kakkossivunkin, ennen kuin teen avauksia ihan just siksi, etten tekisi sitä viidettä avausta samasta aiheesta :)

Noh, tuskin haitannee jos täällä on muutama tai useampikin avaus aiheesta. Vakava aihe ja siitä pitääkin puhua. Possuflunssan aikaan palsta oli täynnä avauksia, koska se puhutti silloin. Varmasi kypsää monen mielestä, mutta sellasta tää on.

Yhteistyössä