Postimyyntiostoksista!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mariaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Mariaa

Jäsen
01.11.2007
723
0
16
Eli en ole ikinä tilannut mitään postimyynnistä ja nyt ajattelin.
Voiko vaatteet palauttaa ihan suoraan ilman reklamaatioita jos eivät sovikaan? Voiko ne ostaa laskulle vai mikä yleensä on maksukäytäntö? Kauanko yleensä kestää että tulevat? hmm mitäs muuta.. Niin kun tuossa Elloksella on se kokotaulukko, niin miten mä voisin mittailla kokoa kun ei ole mittanauhaa? Onnistuukohan suurin piirtein edes jos vaan rullamitalla mittaan omista vaatteista rinnanympäryksen? Kertokaa vielä jos jotain oleellista tulee mieleen :wave:
Niin ja ajattelin tilata ellokselta tai hm:ltä.

Palauttaa voi ilman syytäkin, kuten kaiken postimyynnistä hankitun, oliko se 2 viikon kuluessa. Postiiin vaan osoite ja "ASIAKASPALAUTUS" tunnus päälle (vastaanottaja maksaa). Kokeilla saa, muttei tietenkään käyttää.

Laskuostoksiin tarvitsee mielestäni jotenkin eri hakemuksen (en ole ihan varma), mutta esim. Hobby Hallista tulee yleensä aina laskulla. Elloksella ja H&M:llä on jonkin moinen toimitusaika...mielestäni menee yleensä toista viikkoa ja osa kuvaston tuotteista saattaa olla tulossa vasta paljon myöhemmin keväällä. Olisin esim. tarvinnut yksiin juhliin yhden neuletakin, meinasin tilata Ellokselta ja tulee joskus viikolla 18. Plääh... Jäis sitten ostamatta.

Kyllä sillä rullamitallakin jonkinlaiset mitat saa... Ja vertaile mitä kokoja yleensä käytät. Omasta mielestäni koot hieman eroaa, käytän normaalisti 36-38 vaatteita, niin mun täytyy H&M:ltä tilata aina 38 ja Ellokselta 36. Riippuu tietysti vaatteesta ja vartalon mallista.

Joku tykkää shoppailla ja minä tykkään nettishoppailla!
Onnea ostoksiin!
Mutta tuotteisiin olen ollut tyytyväinen, palautuksiin ja rahapalautuksetkin tulevat nopeasti tilille. Anttilasta tulee nopeasti tavara, mutta ei oikein ole mieleistä muotia nyt...

Yhteistyössä