Postitukset palautuu mulle takas?!?!?

14.07.2007
696
0
16
Laitoin yhdet housut aikoja sitten postiin ja tänään ne oli tulleet takas meidän vanhaan kämppään postin mukana. Kuori on ehjä, joten en ihan käsitä miten tuollainen on mahdollista :o

Kolme lähetystä on palautunut rikkoutuneen kuoren takia - sen vielä ymmärrän, mutta tätä en :headwall:

*kiroaa*

Onko tämä yleistäkin?

Alkuperäinen kirjoittaja hih:
no mä en pistä lähettäjää, niin ei oo koskaan tullu takas :u

Oletko varma, että lähetys on siltikään mennyt vastaanottajalle? Ettei makaa jyväskylässä... ja siellä ihmetellään, kelle paketti menossa?

Joskus töissä mulle kävi niin, että oli tullut yksi kirje ja ovella vasta huomasin, että se on sen kirjeen lähettäjä, jolle meinasin tiputtaa sen postiluukusta. siinä oli kirjotettu ihan keskelle toiselle puolelle sen lähettäjän nimi ja osote ja toiselle puolelle sen saajan nimi ja osote. Se ois pitänyt olla ihan toisessa paikassa, eikä meidän postilla lainkaan. Hetken jouduin miettiä, että kumpi on saaja ja kumpi lähettäjä. :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja öö:
Alkuperäinen kirjoittaja hih:
no mä en pistä lähettäjää, niin ei oo koskaan tullu takas :u

Oletko varma, että lähetys on siltikään mennyt vastaanottajalle? Ettei makaa jyväskylässä... ja siellä ihmetellään, kelle paketti menossa?

no ei oo kukaan valittanu ettei oo ostoksiaan saanu. ja onhan siinä perkules se kelle se on..

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Joskus töissä mulle kävi niin, että oli tullut yksi kirje ja ovella vasta huomasin, että se on sen kirjeen lähettäjä, jolle meinasin tiputtaa sen postiluukusta. siinä oli kirjotettu ihan keskelle toiselle puolelle sen lähettäjän nimi ja osote ja toiselle puolelle sen saajan nimi ja osote. Se ois pitänyt olla ihan toisessa paikassa, eikä meidän postilla lainkaan. Hetken jouduin miettiä, että kumpi on saaja ja kumpi lähettäjä. :whistle:

Niinpä... näitä käy. Eli selkeesti kuoreen merkinnät kuka on lähettäjä ja kuka vastaanottaja. Ympyröippä ap se vastaanottajan nimi siitä lähetyksestä ja kirjoitat vielä päälle ,että vastaanottaja! Viet lähetyksen uudelleen postiin ja jos vielä palautuu, soitat postin puhelinpalveluun!

Niinpä... näitä käy. Eli selkeesti kuoreen merkinnät kuka on lähettäjä ja kuka vastaanottaja. Ympyröippä ap se vastaanottajan nimi siitä lähetyksestä ja kirjoitat vielä päälle ,että vastaanottaja! Viet lähetyksen uudelleen postiin ja jos vielä palautuu, soitat postin puhelinpalveluun!

Mä laitan AINA asianmukaisesti osoitteet juuri niihin kohtiin mihin käsketään laittaa. Saajan osoitteen tikkukirjaimilla selkeästi ja omani tekstauksella vasempaan yläkulmaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Hieman Hankala:
Ärsyttää vaan, kun tää menee kuitenkin mun piikkiin vaikka enhän mä tälle mitään voi. Soitin postiin, josta tuon lähetin ja ne lupasivat selvittää asiaa. Saa nähdä minkä selityksen saan :whistle:

Ei sun kuulu maksaa sitä uudestaan, jos se sun osote ja muut on kirjotettu ihan oikein ja oikeisiin kohtiin edes suunnilleen.

Ärsyttää vaan, kun tää menee kuitenkin mun piikkiin vaikka enhän mä tälle mitään voi. Soitin postiin, josta tuon lähetin ja ne lupasivat selvittää asiaa. Saa nähdä minkä selityksen saan :whistle:

samoilla postimaksuilla pitäis kuitenkin mennä vastaanottajalle, vaikka on leimat väärin kirjeessä. Onko sitä leimattu muuten missään? Eli onko se käynyt jossain toisella paikkakunnalla? Onko siihen liimattu maksikirjeen viivakooditarraa??

Mä laitan AINA asianmukaisesti osoitteet juuri niihin kohtiin mihin käsketään laittaa. Saajan osoitteen tikkukirjaimilla selkeästi ja omani tekstauksella vasempaan yläkulmaan.

joo, kyllä sen kuuluis mennä perille.

Ei mun tarvitsekaan maksaa sitä uudestaan, se ne sanoi jo siinä puhelimessa. Ongelma on vaan se, että housut on Hyvinkäällä ja mä Helsingissä :headwall:
Kirjeeseen ei ollut tullut minkäänlaista leimaa ja siinä oli täysin normaali valkoinen tarralappu, jossa mustat tekstit - se mikä suurimmassa osassa posteista siihen aina liimataan.

Mulla on kerran tuotu mun lähettämä kirjekuori mulle. Siis olin ihan asianmukaisesti sen täyttänyt, mutta posti vaan jakanut sen mulle eikä vastaanottajalle.. :whistle:

Vein takas postiin ja sain suuret anteeksipyynnöt. Niin ei pitäisi käydä, mut jostain kumman syystä kävi. (Mikä ei ollut kivaa, koska siellä oli tuote, joka piti palauttaa asiakaspalautuksena tiettyyn päivään mennessä ja tietty se myöhästyi.)

Mutta pyysivät postista sen kuoren vielä esimerkiksi koulutustilaisuuksiinsa. =)

Lähetitkö siis ne itsellesi sinne uuteen asuntoon, vai miten?

En. Vanhasta osoitteesta ostajalle. Kuoressa oli mun vanha osoite, kun ei oltu vielä muutettu. Muutettiin tässä välissä ja lähetys tietenkin palautui siihen osoitteeseen mikä kuoressa oli
:(

En. Vanhasta osoitteesta ostajalle. Kuoressa oli mun vanha osoite, kun ei oltu vielä muutettu. Muutettiin tässä välissä ja lähetys tietenkin palautui siihen osoitteeseen mikä kuoressa oli

No jopas. Ei noin paljoa saisi sekoilla sentään. oliko se vastaanottajan osote ihan oikein kuitenkin?

No jopas. Ei noin paljoa saisi sekoilla sentään. oliko se vastaanottajan osote ihan oikein kuitenkin?

Ihan kirjaimellisesti oikein
=) Mä olen todella tarkka noiden kanssa just siksi, että en halua yhtäkään lähetystä takas.

Yhteistyössä