V
Vierestä
Vieras
Mikähän siinä on, kun nuoret miehet käyttävät lähes järestään potenssilääkkeitä treffeillään. Kuvittevatko he, että naiset nauttivat viiden peräkkäisen varvin äheltämisestä ja armottomasta jyystämisestä. Mitä enemmän naisen paikat puutuvat, niin sitä kauemmas nautinto siitä katoaa. Onko nuorilla miehillä nykyisin niin huono itsetunto, vai aivan väärä käsitys seksistä ja naisen nautinnoista, vai ovat todella niin itsekeskeisiä ja omaan napaan tuijottajia. Alistuvatko nuoret naiset näihin panokekkereihin pelätessään, että heidän "osaamistaan" muuten haukutaan. Ei seksissä tarvita mitään osaamista, joko nauttii tai sitten ei. Jos mies ei saa naistaan nauttimaan, niin joko kemiat eivät natsaa, tai mies itse ei osaa riittävästi. Aina tuo on kahden kauppa, joten ei siinä mitata osaamista. Itse olen huomannut esileikin pituuden ja laadun edesauttavan naisen nautintoihin. Yleensä naisille on riittänyt nautinnon saavuttaakseen yksi kunnon naitikerta, joskus, harvemmin, ovat halunneet uusinnan. Yhdynnän pitkittäminen on vain pahentanut asiaa.