Potkuja mahassa...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kerpele
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kerpele

Aktiivinen jäsen
07.09.2010
11 640
3
36
Voisko joku huojentaa mun oloa ja kertoa että joku vatsakramppi tai ilmaa suolistossa vois olla kyseessä..

Mua nimittäin vihloi tossa alavatsaa ja yritin painella ja kokeilla että missä kohtaa vihloo... Löysinkin sen kohdan ja sellainen muljahteleva kohta oli.. Painelin sitä ja yhtäkkiä mun koko vatsassa tuntui tosi kova "potku"!!

Nyt mä en voi olla tunnustelematta koko ajan ja miettimättä että onko ne haamupotkut mitä mulla on ollut, ollutkaan haamupotkuja...

Menkat mulla on tullut ihan normaalisti ja olen viime aikoina ainoastaan laihtunut. Vatsaakaan ei juuri ole.. Silti kyllä kävi säikäyttämään että mitä jos mä oon raskaana?!??!

Saisinko siis jonkun ihanan huojennuksen ja joku vois kertoa että vaikka pieru voi käyttäytyä näin? :saint:

... kyllä mulla on ollut ainakin mahaa kiertäessä samanlaisia tuntemuksia siis aivan kuin pikkuinen jalka potkis :p
Kaikkihan on aina mahdollista, mutta tässä siulle huojennus :)

No itse tunsin juuri tuollaisia kummia muksahduksia ennen kuin olin raskaana (jotain toivetta oli ilmassa) ja häkellyin niistä kauheasti: mitä ihmettä, voiko olla, että menkat olisi tullut normaalisti ja olisinkin niin pitkällä raskaana, että potkut tuntuu. Toiveunta! :) - tajusin, että jotenki vain muksahtaa tavanomaista isompi ilmapaukaus sisuksisssa ;)

Mulla on kyllä siis ollut haamupotkuja tässä jo kaks vuotta suunnilleen. Kuopuksen synnytyksen jälkeen siis..

Nyt tää oli sillä lailla erilaista että kun mun mahassa oli sellainen kipeä kohta ja sitä painelin (aattelin josko olis vatsalihakset vaan jumissa.. tai jotain), tunnustelin toiseltakin puolelta samaan aikaan ja sit kävi tosi kova "potku", muljuva juttu katosi sormien alta ja mä ihan hätkähdin...

No, toivottavasti ei tosiaan oo muuta kuin noita haamupotkuja.. Tosi hämäävää..

Mulla ihan sama tilanne oli kuukausi sitten! Syön pillereitä mutta silti pelästyin ja juoksin ostamaan raskaustestin. Negaahan se näytti, miestä tuntui huvittavan mun hysteria :) Pieru varmaan siellä juuri potki :)

Imusolmuke? Ne ei kyllä mystisesti häviä.. Mulla on useita imusolmukkeita turvonnut nivusten ja kaulan alueella, ja ovat just muljuvia patteja mutta eivät kyllä mihkään häviä. Ja eivät ole (mun kohdalla) vaarallisia, tutkittu on.

Mulla on kans haamupotkuja tuntunu synnytyksen jälkeen. Ja nyt raskaana ja välil oon ihan varma et tunnen potkuja vaikka viikkoja alle 10 :D

Imusolmuke? Ne ei kyllä mystisesti häviä.. Mulla on useita imusolmukkeita turvonnut nivusten ja kaulan alueella, ja ovat just muljuvia patteja mutta eivät kyllä mihkään häviä. Ja eivät ole (mun kohdalla) vaarallisia, tutkittu on.

Mulla on kans haamupotkuja tuntunu synnytyksen jälkeen. Ja nyt raskaana ja välil oon ihan varma et tunnen potkuja vaikka viikkoja alle 10 :D

Joo, mulla oli ensimmäisen lapsen jälkeen niin paljon haamupotkuja että mä en ole ihan varma että missä vaiheessa aloin tuntemaan kuopuksen ihan oikeat potkut... :D