potkut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaisa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kaisa

Vieras
olen tuntenut potkuja jo kolmisen viikkoa. kaksi viikkoa säännöllisesti jokainen päivä. tänään ei ole potkuja tuntunut, ei edes aamulla puuron jälkeen jolloin saan normaalisti kunnon potkuja mahaan. pitäisiköhän huolestua? olen koittanut syödä makeaa ja maata rauhassa selälläni että olisin saanut edes sen yhden mieltä huojentavan potkun, mutta ei mitään :( inhottavaa.
Eli onko se niin, että sit kun ne potkut tuntee niin sit ne pitäs tuntua joka päivä ja säännöllisesti?

rv19

Mulla ei ainakaan noilla viikoilla ollut vielä erityisen säännölliset potkut eikä välttämättä joka päivä huomannut. Onhan ne vielä osin niin hentoja potkuja tuossa vaiheessa. Mutta jos kovasti alkaa vaivaamaan, niin soittele neuvolaan. Tsemppiä!:)

En mäkään olis vielä huolissani tuossa vaiheessa. Itse olen raskaana 24+2 ja nyt vasta olen alkanut, tai siis joku viikko sitten olen alkanut seuraamaan että tunnen potkuja tietyn verran, tai siis yleensäkin että seuraan niitä säännöllisesti.

Tuossa vaiheessa potkut voivat olla täysin huomaamattomia ja eivät tunnu aina säännöllisesti. Mutta kuinka suuri huoli siitä tuleekaan, kun ensin on tuntenut liikkeitä säännöllisesti esim. justiin syömisen jälkeen ja sitten ei enää tunnukaan :(

Muistelen itse kun olin rv 24 niin oli päivä, ettei tuntunut oikein mitään. Sitten tajusin, että vaavi on toisinpäin kuin normaalisti ja potkii jonnekin sisälle. Mulle oli n. 3 viikon välein aina päivä/pari, että liikkeitä ei tuntunut juuri lainkaan. Vasta joskus rv 27-28 liikkeet alkoivat tuntumaan enemmän ja nyt rv 31 liikkeet ovat ihan selviä. Tässä odotan huolestuneena, että milloin liikkeet vähenevät tilanahtauden takia, koska tiedän huolestuvani jo etukäteen.

Mutta jos oikein olet huolestunut niin käy neuvolassa kuuntelemassa sydänäänet :)

Yhteistyössä