H
hjälpa
Vieras
meillä harjoitellaan pottailua 1v10kk pojan kanssa. pissat tekee tyytyväisenä pottaan jos häntä sinne istutan,ei kuitenkaan itse pyydä päästä potalle.ei kylläkään muutenkaan tuu kuin pari sanaa vasta satunnaisesti. ongelma vain on se,että jos aktiivisesti istutan koko päivän potalla,niin kakat jää kokonaan tulematta. eli ilmeisesti jännittää. kerran on pari kuukautta sitten kakat sinne tehnyt,kun ite istutin hänet huomatessani että nyt on hätä.
miten jatkan? ja miten ootte pottailua harjoitelleet, pidättekö välillä vaippaa päällä, kokoajan alasti vai pelkkiä kalsareita? ja viettekö pyydettäessä potalle vai koska? onko potta vessassa vai jossain muualla,että siihen voi halutessaan istahtaa? itse oon pitänyt nyt olkkarissa ja poika haluaa siihen vähän väliä istahtaa,vaikkei mitään tulekaan. kalsarit jalssa helposti pissaa housuun kuten myös vaipan kanssa.
miten jatkan? ja miten ootte pottailua harjoitelleet, pidättekö välillä vaippaa päällä, kokoajan alasti vai pelkkiä kalsareita? ja viettekö pyydettäessä potalle vai koska? onko potta vessassa vai jossain muualla,että siihen voi halutessaan istahtaa? itse oon pitänyt nyt olkkarissa ja poika haluaa siihen vähän väliä istahtaa,vaikkei mitään tulekaan. kalsarit jalssa helposti pissaa housuun kuten myös vaipan kanssa.