pottailusta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja angela87
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

angela87

Vieras
kuinka te olette opetelleet lapsenne potalle? mä oon nyt tehnyt muutaman päivän niin että aamulla heti vaippa pois ja sitten potalle ja on käynyt pissalla hienosti potalla, ja viihtyy hyvin potalla, ja istuukin vaikka kauemminkin aikaa. mutta tää kakkaaminen ei oikein onnistu. yleensä aina ruuan jälkeen poika kakkaa ja olen vienyt silloin potalle, mutta poika tulee pois siitä eikä viihdy tällöin ollenkaan ja lopuksi kakkaa lattialle. kuinka teillä on mennyt tää pottailu, ja entäs vieraissa sitten kuinka tää pissaaminen ja kakkaaminen hoituu? ja koska lapsi osaa itse ruveta sanomaan milloin on hätä? koska ootte luopunu myös yövaipoista? mulla tää on ensimmäinen lapsi enkä oikein vielä hallitse enkä tajua näitä asioita niin olis kiva saada joiltakin kehittävää palautetta, kiitos jo etukäteen!

meillä on menny sillee täysin ilman mittää ihmeellistä opetusta..itse tyttö halunnut käyudä potal ja sit pikkuhiljaa enemmän ilman vaippaa..vahinkoja sattuu todella vähän enää nykyää..jos sattuu nii sattuu,siksihä meil on siivousvälineet.. =)

Yhteistyössä