Powerpoint apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Vieras

Vieras
Osaiskohan joku auttaa, kun mulla on tulossa koulussa yksi esitys, josta haluisin hianon :D

Tahtoisin että yhessä diassa saisin yks kerrallaan kunkin lauseen esiin, oon nähnyt sellaisia esityksiä ja musta ne oli kivoja. Siinä vaan klikataan ja sitten siihen diaan tulee seuraava kohta esille, mut en ite keksi miten se tehhään. Hjälpa mej :)

Kuules Eila-ope 60v! Käytä sitä vihreää liitutaulua ihan vanhaan malliin - se toimii vieläkin ihan hyvin!

(Powerpointin käyttämisen oppii parhaiten kokeilemalla! En jaksa neuvoa.)

Alkuperäinen kirjoittaja en millään malta:
Kuules Eila-ope 60v! Käytä sitä vihreää liitutaulua ihan vanhaan malliin - se toimii vieläkin ihan hyvin!

(Powerpointin käyttämisen oppii parhaiten kokeilemalla! En jaksa neuvoa.)

No kiitos tästä mielipiteestä, olen kyllä kokeillut, muuta en löytänyt oikeaa.

Alkuperäinen kirjoittaja ping:
Slideshow->Slide transition -> Advance slide On mouse click

Ei muuten tule näin. Täähän tarkoittaa että uusi dia tulee hiirtä klikkaamalla. ei suinkaan sitä että jokainen lause tulisi erikseen. Suomenkielisessä versiossa se tehdään oikeasti niin (muistaakseni) että laitetaan diaestys-valikosta määritä tehosteet tjsp.

Alkuperäinen kirjoittaja ping:
Slideshow->Slide transition -> Advance slide On mouse click

Ei tullut näin, tuosta sain vaan valittua tehosteet, että miten dian teksti tulee esiin, ei sitä että saisin samassa diassa lauseet erikseen tulemaan näkyviin.... Eikö kukaan osaa neuvoa?

Mulla on vaan englanninkielinen pp joten tässä se: klikkaat oikeella diaa --> slide design. Sieltä valkkaat animation schemes ja siitä ylin vaihtoehto eli Appear. Sitte tulee rivi kerrallaan.

Alkuperäinen kirjoittaja Helekutti:
Mulla on vaan englanninkielinen pp joten tässä se: klikkaat oikeella diaa --> slide design. Sieltä valkkaat animation schemes ja siitä ylin vaihtoehto eli Appear. Sitte tulee rivi kerrallaan.

Tuli kaikki kerralla. Kokeilin sitten fade in one by one kohtaa, ja sitten tuli yksitellen esiin, mutta automaattisesti, ja haluisin niin että itse päätän milloin seuraava rivi tulee esiin.

Yhteistyössä