PP12 ja nega?!!!

14.06.2014
103
0
16
Siis tein testin aamupäivälirupissasta ja negaa näytti. Rinnat ei ole ollut enään kipeät tai turvonneet. Vähän on menkkakipua. Luget ilmeisesti estää sen. Mulla ei ole kuitenkaan mitään veristä vuotoa tullut alkionsiirron jälkeen. Kuitenkin mulle tuli aivan hirmuinen huono olo. Jatkunut jo pari tuntia. Voisko toi nega muuttua plussaksi....

mulla vähän sama tilanne. nyt pp11 ja nega, tai no eilen tein, tänään ajattelin illasta kokeilla uudestaan mutta luulenpa että yksi viiva tulee. eilen olis ollut virallisten kk:tisten alkamispvä mut ei ole edes kipuja...onneksi..luget loppuu pe/la:na.

toiveessa, pidetään kuitenkin toivoa yllä, ei kaikilla erity hcg samalla tavalla, testisi voi hyvinkin näyttää plussaa virallisena testipäivänä, mut raastavaahan tää on, itsekin surutyötä jo sielussa teen valmiiksi vaikka kaikki on vielä mahdollista, hirmuisesti jaksamista sinulle.

toiveessa, voi surku kun noin huonosti sitten kävi... perässä tosin taidan tulla minäkin, tänään aamulla testattu pp13 nega ja myöhemmin ehkä viivanpaikka tms? mut tulkitsen sen kyl negaksi.. huomenna varmistustesti ja soittoa oysiin ja sitä kautta sit anomaan neljättä hoitoa...on tää vaan hanurista...:(
niin miten teillä nyt menee jatko, oliko syksyllä uutta yritystä? voi kunpa asiat järjestyisi ja saataisiin itse kukin se oma nyytti, voimia ja jaksamista..

Laura

Yhteistyössä