Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:Lapsen kannalta ikävää, mutta ei koko ryhmää voi sisällä pitää vain siksi, että yhden vanhemmat ovat typeriä eivätkä pue lastaan asianmukaisesti.
Mutta mun mielestä pph voisi hieman leikkiä lasten kanssa puistossa, eikä vaan jutella muiden hoitajien kanssa.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Jos oli vuorelliset kumisaappaat? Monien mielestä ne on hyvät talvikengät. Mun mielestä ei ole ja siksi meidän lapsilla onkin goret (alesta halvalla ostetut)
Moittisin ennemmin vanhempia, jos eivät tuo kunnon varusteita lapselle.
Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja hannamaria:Ikävää. "äidin" puolustukseksi voisin keksiä, että syksyisin ja keväisin on tosi vaikee miettii aamulla, mitä pukee päällensä tai lapsensa ylle, kun aamun ja puolen päivän lämpötilaero voi olla toistakymmentä astetta
tämän takia pistän reilusti varavaatteita reppuun että on vähän joka säälle ja villasukkiakin löytyy =)
Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä.![]()
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä.![]()
Heh, meidänkin hoitolasten äidit naureskelevat näille jutuilleEikä kukaan työkavereistani ole tuollaisia, joten missä päin Suomea näitä "junttiperhepäivähoitajia" oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja pph:Alkuperäinen kirjoittaja Moikka kaikki tutut äidit!:Näitä pph:n mollausketjuja on aina yhtä mielenkiintoista lukea, olen varmaan siitä erikoinen pph, että olen suositellut hoitolasteni äitejäkin käymään kaksplussan palstalla lukemassa näitä.![]()
Heh, meidänkin hoitolasten äidit naureskelevat näille jutuilleEikä kukaan työkavereistani ole tuollaisia, joten missä päin Suomea näitä "junttiperhepäivähoitajia" oikein on?
Alkuperäinen kirjoittaja Hui:Vaikka mulla ei sopivia vaatteita olis palelevalle lapselle, niin mä kyllä pukisin sit vaikka oman villapaitani palelevan lapsen päälle. En tod. päästäis ulos ohuissa sisävaatteissa ja vkhaalarissa pakkasella! Sehän on kidutusta suorastaan, hyi![]()