Predictor raskaustesti (early) ja ovulaatio, voiko näyttää plussaa??

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jelppiäjelppiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

Jelppiäjelppiä

Vieras
Tässä siis ylempänä ovulaatiotestit, ylempi eilen tehty ja alempi tänään.. sitten on tuo raskaustesti johon ilmestyi haalea viiva.
Olisiko mahdollista että ovulaatio olisi saanut sen aikaan? Tai voiko vaan näyttää väärin?
Periaatteessa ovulaation piti olla jo tuossa viime vkolla, mutta on mahdollista että tuli nyt myöhemmin.. Limasta päätellen ja vatsan nippailuista.
Toivoisin, että ihmiset jotka tuon testin ovat tehneet kertoisivat kokemuksia.

FullSizeRender

Eikö tosiaan ole mahdollista? Kaveri väitti että hänellä on näin tehnyt..
Ja nyt kun googlettelin niin ilmeisesti tuo predicton early ei olisi kovin luotettava? Ääh, kai se pitää hakea uusi testi vielä ja tehdä aamulla

Hormonin pitäisi olla eri, joten ovulaatiota ei pitäisi näyttää. Monihan on ollut raskaana tietämättään koska kuukautiset ovat alkaneet kuitenkin ajallaan.

Huomennahan on ovis ohi joten jos viiva on tummempi niin silloin se on raskaus.

Raskaustesti näyttää vain ja ainoastaan Raskauden, vaikkakin olisi aivan alussakin, eli menkat voi silti tulla ja raskaus jää yritykseksi.
Ovulaatiotesti sen sijaan voi myös näyttää raskauden, tai toisen ovulaation.

Onnea raskaudesta :)

Voit myös lueskella oireita kiinnittymisestä, ja raskauden alusta.
Itse väitän tunteneeni koko raskauden ihan alusta asti, vaikkakn alku tuntui kuin kuukautiset ois alkamassa, tai ois ollu kohtutulehduksen alku, sellanen pieni vihlaileva kipu, ja valkovuoto jäi runsaaksi koko raskauden ajaks.

Oho, aika mielenkiintoista että voi oikeasti tuntea noin :) mulla on nyt 3pv vatsa ollut kuin ilmapallo ja sellaista menkkajomotusta oli aiemmin, laitoin ovulaation piikkiin nämä oireet..
Mies tuossa koko ajan puhunut että entäs jos ootkin raskaana ja siksi tuon testin ostin :D
Kuukautiset olivat 1.4 eli myöhäinen ovvulaatio tulisi myös kyllä kyseeseen (kierto on 26-28)

Eikä :D tuo on nyt jo tovin tuosta "vitsaillut" vaikka lapsikiintiön piti olla jo täynnä :D nyt kun oon valittanut että vatsa on kipeä ja ihan täynnä ilmaa niin vastaus vaan on : raskaana raskaana.

Yhteistyössä