predictor raskaustesti

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja murmai
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

murmai

Vieras
Apua,

voiko haamuviiva tulla vielä 2 kuukaudenkin jälkeen, vai eikö siinä vaiheessa pitäisi jo tulla vahva viiva?

Eli oon tehnyt kaksi apteekin raskaustestiä, ekojen menkkojen jälkeen, jotka oli negoja. Nyt tokien menkkojen jälkeen tein predictor testin ja siinä on ehkä tositosi haalea viiva, lähes näkymätön. Mietin onkohan vaan viivan ns. paikka vai pitääkö se tulkita viivaksi?

Menkat on siis ihan normaalisti kuitenkin tulleet, tuli vaan hölmöiltyä oviksen aikaan 8 viikkoa sitten, ja elämäntilanteessa mullistus tulossa kun muutan ulkomaille, ja haluan vaan varmistaa ennen sitä, että en ole raskaana. Kaikki ystävät muistuttelee, että menkat voi tulla, vaikka olisikin raskaana, ja oon ehkä vähän herkempi kuin normaalisti. Mahakipujakin on ollut, mutta mulla on niitä kyllä muutenkin usein, kun tosi herkkä maha. Ei mitään varsinaisia oireita ole.

Jotenkin järki sanoo, etten voi olla, mutta silti tuntuu että oon ihan paniikissa koko ajan koko asian kanssa, enkä pysty luottamaan siihen, etten ole raskaana.

Okei, helpottava tietää.

Osaako joku suositella jotain hyvää ja luotettavaa testiä?

Pakko vielä tehdä kerran, kun Apteekin raskaustesti on haukuttu huonoksi, sitten luin, että Predictor olisi todella luotettava ja tarkka, ja nyt tulikin tollanen haaleista haalein, lähes olematon viiva, joka näkyy vaan tietyssä kulmassa valoa vasten.

Ja yleisesti sekin, voiko olla mahdollista, että vielä 8 viikon jälkeen ei näkyisi raskaustestissä jos olisi raskaana? Luulisi, että siinä vaiheessa tulisi jo kunnon viiva.. Ja kun menkatkin on olleet normaalit ja jo kahdesti, niin olisi todella epätodennäköistä.. ? Luulisin.

Mut silti ne oudot tuntemukset saa pään sekaisin.

Yhteistyössä