Predictor testi vastaan muutama muu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras ihmeissään
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras ihmeissään

Vieras
Menkat aina epäsäännölliset, en yleensä hermoile jos +5pv myöhässä, mutta nyt jo n. 20 päivää myöhässä.

Predictor x 3 haalea positiivinen
Apteekin omatesti x 2 negatiivinen
Clinic Basic x 2 negatiivinen
Clinic Exclusive x 1 negatiivinen
PregCheck x 1 negatiivinen

Vein tänään virtsanäytteen labraan, joten sieltä tulee vielä ip tulos.

Mutta ihmeissään olen. Odotukset eivät kyllä kovin korkealla ole, kun vain yksi testi näyttänyt positiivista, vaikkakin aika selkeää haaleaa viivaa.

Joskus aikaisemminkin tehnyt Predictorilla testin ja silloin ei kyllä tullut yhtään viivaa, ei edes haaleaa.

Miten teillä muilla?

Mulla oli niin päin että predictor näytti negaa / hyvin vaaleaa plussaa kun muut testit näytti jo selkeästi plussan. Clearblue on musta ainakin ollut luotettava ja näyttänyt oikean tuloksen aikaisin.

Clearblue testejä ei ollut meidän apteekeissa. No, tänään tulee se labra vastaus, mutta jollei vielä ens kuun alussa menkkoja kuulu niin sit tilaa netistä Clearblue testin.

Minulla on ihan samanlainen kokemus. 2 Predictor-testiä näytti selkeää plussaa, ei tosiaan mitään haamuja, vaan selvät punaiset viivat oli nähtävissä. Mutta seuraavaksi sain negatiivisia tuloksia Biocardilla ja Clear Bluella. Menkat tulivat sitten joskus, joten raskaana en todellakaan ollut ja kyseessä ei ollut myöskään mikään kemiallinen raskaus. (Ylipäätään raskauden mahdollisuus oli tilanteessani lähes olematon ja positiivinen tulos aiheutti lukemattoman määrän harmaita hiuksia ja paniikkia.)

Olen kyllä saanut Predictorilla ihan oikeitakin plussia. Ne näyttväti kyllä melkein samoilta kuin nuo virheelliset, hieman tummemmilta ehkä.

Ihmettelen tuon testin hyvää mainetta ja kallista hintaa. Olen lukenut testistä muitakin vastaavia kokemuksia, joten täysi susi taitaa olla koko testi. Kamalasti vaan tulee mielipahaa vääristä tuloksista. Ap, Tee apteekkiin valitus ja säästä nuo virheelliset tikut.

Mulla oli niin päin että predictor näytti negaa / hyvin vaaleaa plussaa kun muut testit näytti jo selkeästi plussan. Clearblue on musta ainakin ollut luotettava ja näyttänyt oikean tuloksen aikaisin.

Mä olen saanut väärän plussan clearblue-testiin... Se on kyllä näyttänyt myös luotettavasti yhden raskaudenkin (kun joku muu testi, en muista merkkiä, näytti vielä negaa), mutta imetysaikana puuhasteltiin kerran ilman kumia ja meinasin saada paskahalvauksen kun testain clearbluen varmuuden vuoksi ja se näytti (haaleaa)plussaa! Testasin sitten uudelleen negan eri testillä... Myöskään mun tilanteessa kyseessä ei voinut olla edes mikään kemiallinen raskaus tms.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja täällänäin;10309688:
Mä olen saanut väärän plussan clearblue-testiin... Se on kyllä näyttänyt myös luotettavasti yhden raskaudenkin (kun joku muu testi, en muista merkkiä, näytti vielä negaa), mutta imetysaikana puuhasteltiin kerran ilman kumia ja meinasin saada paskahalvauksen kun testain clearbluen varmuuden vuoksi ja se näytti (haaleaa)plussaa! Testasin sitten uudelleen negan eri testillä... Myöskään mun tilanteessa kyseessä ei voinut olla edes mikään kemiallinen raskaus tms.

Mulla oli täsmälleen sama tilanne! Voisikohan ne olla jotkut imetyshormonit, jotka saa noi jotkut "laatutestit" näyttämään omiaan. Mulla on kuvatkin niistä vääristä plussista ja ne on todella plussia eikä mitään "wanna be roskishaamuja".

Tein myös predictorilla kaksi haaleaa positiivista testiä. Sekä toisenmerkkisellä testillä jonka nimeä en nyt muista kaksi haaleaa positiivista.. Viivat olivat haaleita mutta hyvin selkeitä. Sen jälkeen olen tehnyt muutaman negatiivisen testin erimerkkisillä raskaustesteillä... Täälläkkin ollaan aika ihmissään. Pitäisi varmaan veidä itsellänikin virtsanäyte labraan että pääsisi tästä jännityksestä/ ihmetyksestä..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras ihmeissään;10309185:
Menkat aina epäsäännölliset, en yleensä hermoile jos +5pv myöhässä, mutta nyt jo n. 20 päivää myöhässä.

Predictor x 3 haalea positiivinen
Apteekin omatesti x 2 negatiivinen
Clinic Basic x 2 negatiivinen
Clinic Exclusive x 1 negatiivinen
PregCheck x 1 negatiivinen

Vein tänään virtsanäytteen labraan, joten sieltä tulee vielä ip tulos.

Mutta ihmeissään olen. Odotukset eivät kyllä kovin korkealla ole, kun vain yksi testi näyttänyt positiivista, vaikkakin aika selkeää haaleaa viivaa.

Joskus aikaisemminkin tehnyt Predictorilla testin ja silloin ei kyllä tullut yhtään viivaa, ei edes haaleaa.

Miten teillä muilla?

Moi!

Itse testasin prediktorilla haalean plussan samana päivänä kun menkkojen olis pitäny alkaa, seuraavana päivänä nega apteekin omalla.
Parin päivän jälkeen clearblue ja apteekin omakin antoivat plussan.

Rv 15+4

Jollei nyt viikkoon menkkoja ilmesty, niin testaan uudestaan. Koska olo ihan outo.
Viimeisen kolme-neljä viikkoa paleltanut, vilun väristyksiä, etova olo, kauhea väsymys (herään pirteänä 8 tunnin yöunien jälkeen, mutta päivällä melkein pakko vetää tirsat)...

Yhteistyössä