Pregcheck äärettömän haalea viiva

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja toivoo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

toivoo

Vieras
Mulla menossa kp 32/30-34 ja tein aamulla Pregcheckin liuskatestin. 3 minuutin sisällä näin oikein tarkasti katsomalla siinä viivan. En pysty sanomaan oliko siinä väriä vai ei kun näkyi niin heikosti.

En ole yleensä katsonut edes noin tarkkaan niitä joten en tiedä tuleeko niihin joku viivanpaikka aina? Olen aika varma raskaudesta ja siksi katselin niin tarkasti testiä.

Kaipaan nyt siis kokemuksia juuri näistä tämän merkkisistä testeistä! :)

Mulle ei ole ikinä tullut viivanpaikkaa, mutta plussa on kyllä ollut selvä silloin kuin se on tullut. Eli väriä on ollut nähtävissä ihan ilman tihrustamista päivä/pari ennen menkkojen alkua.

[QUOTE="AMA";27466938]Mulle ei ole ikinä tullut viivanpaikkaa, mutta plussa on kyllä ollut selvä silloin kuin se on tullut. Eli väriä on ollut nähtävissä ihan ilman tihrustamista päivä/pari ennen menkkojen alkua.[/QUOTE]
Mullakin plussa on ollut ihan selkeä plussa. Ja nega sitten oikeasti nega.

Vaan viivanpaikan näen käyttämättömästäkin testistä.

Se ei ollut kiiltävä, se oli ehkä ihan vaalean vaalean harmaa. Siis hiukan tummempi kuin muu alue. Minä testasin viime raskauden viikon menkkojen alkuajan jälkeen samalla testillä ja silloin oli hyvin vaaleanpunainen viiva. Nythän olen hiukan aikaisemmassa vaiheessa.

Ilmoitan vaan että kyllä se viiva enteili plussaa. Keskiviikkona tuli samanlainen mutta ihan vähän selvempi, väriä kuitenkaan ei näkynyt. Perjantaina tuli jo vaaleanpunainen viiva ja digitaalisella varmistin että raskaana ollaan :)

Yhteistyössä