Pregcheck ja haamu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"Vieras"

Vieras
Oletteko saaneet tuolla testillä vääriä haamuja tai viivanpaikkoja? Sain eilen selvän viivan testiin, jossa taisi olla häivähdys vaaleanpunaista. Koskaan ennen pitkän yrityksen aikana en ole saanut noihin mitään. Mutta oliko tuo sitten viivanpaikka? Niihin en kyllä oikein usko. Raskaanako? Vai toiveajattelua?

En muistaakseni ole tainnut kyseistä testiä tehdä, mutta jos siinä on ollut vaaleanpunaista vaikkakin vain häivähdys niin etköhän ole raskaana. Kuinka paljon on menkat myöhässä? Itse en kyllä myöskään usko mihinkään viivanpaikkoihin..

En tiedä paljonko menkat myöhässä kun kierrot olleet vähän mitä sattuu. Kuitenkin pitäisi varmaan jo näkyä jos raskaana on. Kaksi vuotta yritetty niin tuntuu uskomattomalta jos onkin raskaana... :o Toivon kyllä niin kovin!

Viiva on ihan ohut, mutta sen näkee kyllä ihan selvästi. Mielestäni kyllä siinä on vaaleanpunaista, joskin ihan vähäsen. Tekisi mieli jo innostua mutta en uskalla :/

ensimmäinen testi näytti negatiivista, vaikka olin iha varma että olen raskaana (tuli oireet ja tuntui siltä vaikka en ennen ole ollutkaan raskaana) toisen testin tulos oli niin haalea viiva, että että tein viikon kuluttua uuden, kun en luottanut haaleaan viivaan. Ja kyllä se oli sitten jo ihan kunnollinen punainen viiva. nyt rv 27 :)

Ei oo kuvaa kun en hoksannut eilen ottaa. :(

Ihanaa että jollakin on onnistunut ja nega on muuttunut positiiviseksi! Toivottavasti tuostakin viivasta kehkeytyy vielä pikkuinen oma nyytti.

Yhteistyössä