pregen stick viivanpaikka?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanelma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanelma

Jäsen
15.11.2004
135
0
16
terve!

osaako joku kertoa, että onko tuossa prismassa myytävässä testissä viivanpaikkaa?
tein testin tuossa iltapäivällä. siihen ei tullut kun yks viiva. en ajatellut sitä kiireessäni sen enempää, mutta myöhemmin katoin testiä paaaljon tarkemmin, kääntelin ja pyörittelin sitä ja kas, siinähän oli ihan tosi tosi tosi haalea viiva. siis semmonen että sitä ei nähnyt jos ei kahtonut vähän vinosti sitä.
eli onko siinä viivan paikka?

mut pitänee testata kuitenkin muutaman päivän päästä uudestaan. mahd.hedelmöittymisestä on kulunut n.2viikkoa.
mut eiköhän ne menkat kohta ala, niin kuin ne yleensä alkaa heti testin teon jälkeen.. =/

Minä olen sitä mieltä,että on se viivanpaikka :/ Tai ainakin minä olen ollut kyseisessä testissä sellaisen näkevinäni.MUTTA pääperiaate on se,että jos toisessa viivassa on HITUNENKIN sitä vaalenapunervaakin väriä,on se sitten haamujenhaamu.Eli viivanpaikan näkee,mutta se on vain "tumma" kohta,ei punainen.Toivottavasti plussaat vielä :hug: :heart: :heart: :heart:

tein tänä aamuna uuden testin. ei tullut ku yks viiva, mutta taas ku katoin tarkemmin vähä eri valossa, testiä pyöritellen siinä näky ihan haalisko viiva, siis vähän niin ku ois kuultanut siit läpi, eli kyllä se taitaa se viivan paikka olla, pakko vissiin uskoa.
mut. ootelllaan. pitää testailla ens viikolla apteekin testillä, jollei menkat jostai ihmeestä tuu. (edelliset ollu tammikussa,enkä oo raskaana)

Yhteistyössä