Pregent stick ja Predictor-testeistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Helmi35
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Helmi35

Jäsen
22.07.2007
134
0
16
Hei vaan! Olemme yrittäneet miehen kanssa toista lasta vähän aikaa. Minulla on kiertopäivä 35 menossa (yleensä epäsäännöllinen kierto ja voi olla melkein 40 päivääkin joskus) ja kärsimättömänä sitten testasin eilen Prismasta ostetulta Pregent Stickillä. Aluksi siihen tuli vain se kontrolliviiva, mutta noin 5 minuutin kuluttua selkeä toinen haalea viiva. Tästä innostuneena lähdin apteekkiin :p ostamaan toista testiä, sillä mun vaan oli ihan pakko ;) Ostin Predictor-testin ja se näytti negaa.

Onkohan mahdollista, että tämä Pregent Stick näytti väärää plussaa? Tiedän, että on liian aikaista testata, mutta uteliaisuus vei voiton. Olen aivan varma, että menkat alkaa pian :/

Hmmm, uskaltaisin jopa onnitella sinua jo :flower:
Minulla pregent ei nimittäin koskaan ole antanut haamun haamua, joten voit hyvinkin olla raskaana. Prediktor taas kuuleman mukaan näyttää plussan aika myöhään...joten.... =)

Olen tosiaan netistä lukenut vähän samantapaisia kommentteja, että Predictor testi ei välttämättä ole herkin testi. Minulla on aikaisemmin apteekin testillä haamuplussa ja en ollut raskaana. Senkin vuoksi vähän epäilyttää tää "plussa", koska se ilmestyi tikkuun vasta noin 5 minuutin kuluttua. Mutta tietääkseni sen ei kuitenkaan niin pikaisesti pitäisi näyttää väärin.
Minulla on kaikenlaisia tuntemuksia, olen kyllä monesti myös raskaushaaveissani kuvitellut niitä
:kieh: . Minua viiltää molemmista nivusista ja eilen meinasin pyörtyä saunaan. Mutta kun tarpeeksi kuvittelee oireita, ne pystyy myös tuntemaan! Ensimmäinen raskaus sujui ilman oikeastaan mitään oireilua, ei pahoinvointia ei mitään.

Alkuperäinen kirjoittaja Äitti-83:
Minulla on Pregent stick antanut AINA oikean vastauksen. Pari kertaa plussan ja useamman kerran näyttänyt negaa (minäkö muka hätäilen testaamisen kanssa... :whistle: :D )
Uskaltaisinko Onnitella?! :heart:

Sama mulla. Onnea! :flower:

Esikoisesta testasin TODELLA hailakan haamun pregent stick testillä ja nyt neiti on jo 2v ;) Ja nyt tästä pikkukakkosesta joka asustelee masussa, testasin myöskin haamun kaksi päivää ennen kuin menkkojen piti alkaa. Seuraavana päivänä jopa TODELLA herkäksi mainostettu aconin testi näytti haaleampaa haamua kuin tuo testi. Eli luottaisin kyllä :)

Kiitos vastauksista! Täytyy testailla muutaman päivän päästä jos saisin sitten selvemmän vastauksen suuntaan tai toiseen. En ole ihan varma teinkö testin ihan oikein. Pidin pisulasissa tikkua siihen viivaan saakka mihin pitikin sen muutaman minuutin. Sen jälkeen laitoin liuskan vaakatasossa pöydälle ja siinä ei tosiaan näkynyt viiteen minuuttiin kuin kontrolliviiva, että testi on tehty oikein. Ei kai se toinen viiva voi näkyä ilman raskaushormonia? Viiva on aika hailakka, mutta viiva kuitenkin, on noin sentin alapuolella kontrolliviivasta.

Joo, tuo Predictor ei oo tosiaan mikään herkkä testi..olikohan että se reagoi vasta 50 yksikköön sitä hormonia, ja tuo Pregent Stick tais olla 25 yksikköä..ellen ihan väärin muista..

Itse oon kans luottanut tuohon kaupasta saatavaan Pregentiin ja aina on oikein näyttänyt, olipa viiva haalee tai tumma..Joten uskaltaisin jo onnitella.. :flower:

Yhteistyössä