pregnant stick näytti negaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
ostin prismasta pregnant stick merkkisen tuotteen,kaksi liuskaa ja tein testin koska odotan menkkoja alkavaksi tänään ja tullut vain ruskeeta tuhruvuotoa aina välillä.
menkat aina alkaneet ajallaan.

testi kuitenkin näytti negatiivisen tuloksen.
ja siinä lukee että testin voi tehdä samana päivänä kun odottaa kuukautisten alkavan ja näyttää 99% oikean tuloksen.
vähän ollut alamaha kipeä,sellasta vihlaisuja olen tuntenut välillä ja rinnat hellät/kipeät.

onko kukaan muu tehnyt tuota testiä?vai apteekin testejä vain?

eli teenkö nyt sitten myöhemmin tuon toisen testin,tossa luki et viikon päästä tekee toisen ja jos kuukautiset ei ala ja on taas nega niin lääkäriin yhteyttä.

neuvoja?
ketään muuta jolla tullut nega?
vai teinkö sitten liian aikaisin tuon testin?vaikka tuossa lukee että heti kun odottaa menkkojen alkavan niin samana päivä voi tehdä?

Odota niitä menkkoja, jos nyt jo hermoilet niin voipi olla et tulevat muutenki pari päivää myöhäss...Sanotaan et jos eivät tuonne perjantai-lauantai akselille mennes ole alkanu niin tee sitten uus testi..

no mutta menkat jos alkaa tänään tai odottaa niin kyllä sen pitäisi näyttää jo positiivinen tulos?jos kerta on raskaana :)
mulla näytti heti samana päivänä positiivisen kun odotin menkkojen alkavan :)

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
neuvoja haen siksi kun on vähän uusi tilalle minulle ja toivoisin neuvoja muilta jotka olleet samassa tilanteessa joskus tai vaikkapa nyt :)

No sanotaan näin että mulla oli menkat 3vko myöhässä ennenkuin sain plussan, syy oli ilmeisesti ovulaation myöhästyminen, joten ihan oikeesti kannattaa vaan malttaa mielensä ja odotella rauhassa, loppuviikosta sitten uudestaan jossei menkat ala..

Yhteistyössä