muistaako joku mahtaako olla näin sunnuntaisin auki vai pitääkö mennä Yliopiston apteekkiin keskustaan?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Meillä päin (jkl) on prisman apteekki auki silloin kun kauppakin. Terveyskeskuksen apteekkikin on auki, joten ei tarvii mennä keskustaan ainakaan näin päivällä..
Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Meillä päin (jkl) on prisman apteekki auki silloin kun kauppakin. Terveyskeskuksen apteekkikin on auki, joten ei tarvii mennä keskustaan ainakaan näin päivällä..
mulla ois
muistikuva että se ois auki sunnuntaisin, mutta vannomaan en mene.
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Meillä päin (jkl) on prisman apteekki auki silloin kun kauppakin. Terveyskeskuksen apteekkikin on auki, joten ei tarvii mennä keskustaan ainakaan näin päivällä..
mulla ois
palokan apteekki on sunnuntaisin klo 16 auki, siis se mikä on siinä terkkarin vieressä... sit se kauppakadun yliopistollinen on muistaakseni klo 23... mun mielestä se seppälän prisman apteekki ei ole auki sunnuntaisin, saatan tietty olla ihan väärässä..
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Meillä päin (jkl) on prisman apteekki auki silloin kun kauppakin. Terveyskeskuksen apteekkikin on auki, joten ei tarvii mennä keskustaan ainakaan näin päivällä..
mulla ois
palokan apteekki on sunnuntaisin klo 16 auki, siis se mikä on siinä terkkarin vieressä... sit se kauppakadun yliopistollinen on muistaakseni klo 23... mun mielestä se seppälän prisman apteekki ei ole auki sunnuntaisin, saatan tietty olla ihan väärässä..
Mä taas muistan et oon siellä käynyt sunnuntainaKyllön apteekki on myös auki klo 16 saakka.
Alkuperäinen kirjoittaja joo:Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja äitipeikko:Alkuperäinen kirjoittaja joo:Meillä päin (jkl) on prisman apteekki auki silloin kun kauppakin. Terveyskeskuksen apteekkikin on auki, joten ei tarvii mennä keskustaan ainakaan näin päivällä..
mulla ois
Mä taas muistan et oon siellä käynyt sunnuntainaKyllön apteekki on myös auki klo 16 saakka.