ukon piti vaihtaa auton renkaat, no työmies tuli ja traktori ei lähde käyntiin. auto on pukilla. isäntä korjaa traktoria ja työmies kävelee perässä, vaikka se varmaan vois vaihtaa ne renkaat. perkele
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
mulla on tällä hetkellä vasen olkapää ja niska niin jumissa, etten pysty. itku tulee, jo kun yrittää vaatteita päälle laittaaAlkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30341042:Miksi et vaihda itse? Eihän siihen miestä tarvitse.
no nyt työmies niitä vaihtaa, kun sanoin, että tarviiko siihen traktorin korjaukseen häntämiestä, että mä tarviisin auton, kun mulla on kohta lääkäriaikaAlkuperäinen kirjoittaja Liekkiö;30341049:Sitten sun tarttee mennä kertomaan niille miehille, että miten olis järkevintä toimia.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30341044:mulla on tällä hetkellä vasen olkapää ja niska niin jumissa, etten pysty. itku tulee, jo kun yrittää vaatteita päälle laittaa
jos se siltäkin ajalta täyden palkan saa, kun kävelee ukon perässä, niin palkan se saa siitäkin, että vaihtaa renkaat ja työsopparissa lukee, että kaikenlaiset maatilalla tehtävät työt, että jakoavain kouraan vaanRenkaiden vaihtaminen ei kuulu työmiehen tehtäviin.
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30341093:jos se siltäkin ajalta täyden palkan saa, kun kävelee ukon perässä, niin palkan se saa siitäkin, että vaihtaa renkaat ja työsopparissa lukee, että kaikenlaiset maatilalla tehtävät työt, että jakoavain kouraan vaan
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30341093:jos se siltäkin ajalta täyden palkan saa, kun kävelee ukon perässä, niin palkan se saa siitäkin, että vaihtaa renkaat ja työsopparissa lukee, että kaikenlaiset maatilalla tehtävät työt, että jakoavain kouraan vaan
Alkuperäinen kirjoittaja viisikymppinen isoäiti;30341044:mulla on tällä hetkellä vasen olkapää ja niska niin jumissa, etten pysty. itku tulee, jo kun yrittää vaatteita päälle laittaa
älä helvatussa vaihdatuta autonrattaita jakoavaimella
hylsyä kehiin
Tämä liittyi mihinkään mitenkään?Taidat olla melkonen läskisäkki?