on se kiva, olen odotellut henkkamaukan pakettia, sanoivat tilatessa että tulee maaliskuun alussa postiin, valitsin vielä sitten sen että lähettävät tekstiviestin kun paketti on noudettavissa.. noh, mitään ei ole kuulunut, ei lappua kotiin eikä viestiä puhelimeen.. nyt sitten tarkistin hm:n sivuilta missä paketti luuraa, että onko toimitus siirtynyt tai jotain..
sielläpä luki että paketti on lähetettu 26.2
|O
katsoin sitten seurantakoodilla missä paketti menee.. noh, se on postissa, on ollut noudettavissa 2.3 lähtien :headwall: :headwall: nyt täytyy hakea se kun maanantaina lähtee sitten takas hm:lle |O |O
ovat siis itellassa mokanneet, lähettäneet sen eka väärään postiin, väärään kuntaan.. josta se on palautettu logistiikka keskukseen josta se on lähetetty oikeaan postiin.. mutta mokasta johtuen ei sitten ilmoitusta ole mulle lähtenyt |O |O ärsyttävää tälläinen
sielläpä luki että paketti on lähetettu 26.2
katsoin sitten seurantakoodilla missä paketti menee.. noh, se on postissa, on ollut noudettavissa 2.3 lähtien :headwall: :headwall: nyt täytyy hakea se kun maanantaina lähtee sitten takas hm:lle |O |O
ovat siis itellassa mokanneet, lähettäneet sen eka väärään postiin, väärään kuntaan.. josta se on palautettu logistiikka keskukseen josta se on lähetetty oikeaan postiin.. mutta mokasta johtuen ei sitten ilmoitusta ole mulle lähtenyt |O |O ärsyttävää tälläinen