prkl kakara sauihkutti vettä käsisuihkulla lattialle!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
|O |O |O |O
mää en niiiin jaksa tätä tötöilyä... onneksi pääsen ipanasta eroon viikonlopuksi!!! |O |O
siinä se tyynen rauhallisesti seiso vessa ovella ja suihkutti vettä laminaatille!!! siis mikä pönttö tuo oikein on!!! hetkekskään voi selkäänsä kääntää...
mie teippaan kohta ilmastointiteipillä tuon seinään kiinni niin ei pääse tekemään pahojaan!!! |O :headwall: :headwall: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja v:
siis mikä pönttö tuo oikein on! vastaus on: sinun lapsesi!

no niin no... näköjään on.. tai ainakin hatara muistikuva mulla sellasesat on :D
mut miten se voi olla noin pönttö.. itsellä kuitenkin valiogeenit :saint: :D :D

no ei, mä oon varmasti tehnyt ihan just tasan yhtä pönttöjä asioita pienenä mutta... ei vaan jaksa tällästä.. eikös noi lapset vois vaan hypätä ton uhmisminäitseEIEIEI vaiheen yli ja olla fiksuja, hyvinkäyttäytyviä ihania mukuloita :snotty:

Meillä vähän aika sitten poju istui vessanpöntöllä ja mie olin siinä edessä lavuaarilla hampaita pesemässä ja just laitoin veden valumaan...yhtäkkiä poju tarras käsisuihkuun yllätys yllätys...minuu päin suoraan. hirvee kikatus vaan ku mie sain jääkylmää vettä päälleni |O :D

Alkuperäinen kirjoittaja olkinalle:
Kuinka vanha tämä sinun, minun mielestäni täysin normaalilta taaperolta kuulostava, lapsesi on?

2,5v ja onhan tuo ihan normaali.. mää en vaan jaksa.. :ashamed:
itseasiasa nyt on menossa ihan kauhea vaihe tolla pojalla, ja just sitä en jaksa... mitään ei usko, kaikessa koettelee hermoja, uhmaa kaikessa, muuttaa mieltänsä kaikessa... :headwall: :headwall:

lattia on kuivattu, poika ollut jäähyllä.. tilanne siis ohi, mutta vituttaa se silti..

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Lapset on välillä vähän pönttöjä :D Mutta silti niin rakkaita, ettei ilmankaan tahtois elää :heart:

näinhän se on :D mä sulan joka kerta kun toi ipana ottaa kaulasta kiinni ja sanoo että minä äitiä rakastan :heart: :heart:
ja super suloinen se on kun se nukkuu :D käyn välillä ihan vaan katsomassa sitä suloista pientä ipanaa kun se siel sängyssä tuhisee.. :heart:
mutta osaa tuo sitten hereillä ollessaan ärsyttää mua ihan tappiin asti :D

Alkuperäinen kirjoittaja tauntaun:
Meillä vähän aika sitten poju istui vessanpöntöllä ja mie olin siinä edessä lavuaarilla hampaita pesemässä ja just laitoin veden valumaan...yhtäkkiä poju tarras käsisuihkuun yllätys yllätys...minuu päin suoraan. hirvee kikatus vaan ku mie sain jääkylmää vettä päälleni |O :D

poitsu on kertaalleen tehny niin et nappas käsisuihkun ja suihkutti mun päälle vedet, ehti suihkuttaa melkoisen tovin ennenkuin pääsin sammuttamaan hanan.. olin vaihtamassa akvaarioon vettä ja mulla oli kädessä 15l ämpäri täynnä vettä joten piti melko rauhallsiesti laittaa se maahan :D :D :D

Alkuperäinen kirjoittaja tähtiyö:
Meillä 3v. tyhjensi mun avaamattoman vartalokuorinnan äsken lavuaarista alas :whistle:
Ja siis ihan pohjanmaan kautta :/

meiltä löyty joku aika sitten ruokaöljy keittiön lattialta.. oli tosi kiva sitä siivota.. oli se kyl ittensä päällekkin sitä kaatanut.. huolella :D :D

meil ei onnex poitsu ole ihan tommosia vielä keksinyt tehdä, mutta tuota uhmaa, kiukuttelua ja uhmittelua on jo yli puoli vuotta kestänyt..poika juuri täytti 3v ja meno senkun jatkuu :/

Alkuperäinen kirjoittaja pj:
meil ei onnex poitsu ole ihan tommosia vielä keksinyt tehdä, mutta tuota uhmaa, kiukuttelua ja uhmittelua on jo yli puoli vuotta kestänyt..poika juuri täytti 3v ja meno senkun jatkuu :/

se jatkuu koko loppuelämän. meillä on jo 6 vuotta vietetty uhmakkaan pojan kanssa elämää. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
jos lapsi on iltään 1-3 niin eihän tuo nyt voi tietää ettei laminaatti kestä vettä niinkuin laattalattia. kukaan ei oo seppäs yntyessään. ;)

muistatteko elokuvan stepfordin naiset?täällä kaksplussalla kaikki koettaa teeskennellä olevansa ihan kuin ne robotit siinä leffassa, eli ei saa myöntää että lapsiin menee koskaan hermot.turha yrittää vääntää nyt ketjun aloittajasta mitään hirviö-äitiä sen perusteella,että hän kertoi suoraan että helpotus kun villi lapsi menee hoitoon.se on kattokaas inhimillistä että välillä menee hermot ja saa sen ihan myöntääkin,ei tarvii teeskennellä ja kirjotella tänne kymmenen hymiön ja sydämen kanssa kuinka paljon omia lapsiaan rakastaa ja kuinka hyvin itse kaikki tilanteet hoitaa leveä hymy naamalla.

Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
No, jos toi on kauheinta, mitä sun taapero on saanut tehtyä, niin aina vähästä sulla pinna menee.

jaa vähästä... yhden päivän aikana ehti mm: tehdä mun pallokrysanteemista puolipallon, nakata pallogrillin tuhkat ympäri pihaa, "maalata" piha penkkiä petsilakalla ( joo ja se oli omaa tyhmyyttä kyllä tiedän sen...) vaikak tietää ettei saa koskea tollasiin... tiputti 3krt kaiuttimen, ja myös muutaman ekrran kiskoi siitä irti sen verkon johon totesi että meni rikki.. :headwall: :headwall:
tiputti akvaariooon kiinanruusun lehtiä, jotka siis oli silpunnut ja sitä enenn nyppinyt irti siitä penteleen kukasta |O sytyttää ja sammuttaa akvaarion valoa vaikka on sanottu että siihen ei saa koskea( koska vesi, sähkölamppu ja 2,5v ipana on huono yhdistelmä...) tyhjänny mun lompakon ja laukun, heitellyt lelunsa ja kenkänsä ympäri asuntoa.. tyhjentänyt ulkovaate laatikot ja kääntänyt eteisen kaapit ympäri, plutannut vessassa veden kanssa, huutanut, itkenyt, uhmannut joka asiasta, joka asiasta saa vääntää, niinkuin että laitetaanko vaippa vai ei, ei halua olla ilman vaippaa mutta vaippaa ei saa laittaa päälle.. ja kaikesta seuraa huuto.. kyllä siinä alkaa pinna napsumaan vähemmästäkin... |O
ja kyllä, mä huomioin lasta pitkin päivää, kehun kiltistä käytöksestä, leikin sen kanssa, piirrän sen kanssa, muovailen ja muutenkin puuhailen.. mutta silti tällästä.. :headwall: :headwall:
ja koska mä en halau lapselel möykätä kokoaikaa, kun kerran jäähyn istuu joka tihutyön jälkeen joten asia on sinänsä sen kanssa käsitelty.. niin möykkään tänne.. :kieh:

silloin kun lapsella on uhma, kannattaa mun mielestä miettiä laittaako joka lelun viskelystä jäähylle. Siitä tulee helpost oravanpyörä.

Mutta ymmärrän kyllä että hermo ei meinaa kestää. 2,5v on kuitenkin aika ymmärtämätön vielä vaikka osaakin tehdä tinkiä.

Alkuperäinen kirjoittaja hivenenhullu:
Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
No, jos toi on kauheinta, mitä sun taapero on saanut tehtyä, niin aina vähästä sulla pinna menee.

jaa vähästä... yhden päivän aikana ehti mm: tehdä mun pallokrysanteemista puolipallon, nakata pallogrillin tuhkat ympäri pihaa, "maalata" piha penkkiä petsilakalla ( joo ja se oli omaa tyhmyyttä kyllä tiedän sen...) vaikak tietää ettei saa koskea tollasiin... tiputti 3krt kaiuttimen, ja myös muutaman ekrran kiskoi siitä irti sen verkon johon totesi että meni rikki.. :headwall: :headwall:
tiputti akvaariooon kiinanruusun lehtiä, jotka siis oli silpunnut ja sitä enenn nyppinyt irti siitä penteleen kukasta |O sytyttää ja sammuttaa akvaarion valoa vaikka on sanottu että siihen ei saa koskea( koska vesi, sähkölamppu ja 2,5v ipana on huono yhdistelmä...) tyhjänny mun lompakon ja laukun, heitellyt lelunsa ja kenkänsä ympäri asuntoa.. tyhjentänyt ulkovaate laatikot ja kääntänyt eteisen kaapit ympäri, plutannut vessassa veden kanssa, huutanut, itkenyt, uhmannut joka asiasta, joka asiasta saa vääntää, niinkuin että laitetaanko vaippa vai ei, ei halua olla ilman vaippaa mutta vaippaa ei saa laittaa päälle.. ja kaikesta seuraa huuto.. kyllä siinä alkaa pinna napsumaan vähemmästäkin... |O
ja kyllä, mä huomioin lasta pitkin päivää, kehun kiltistä käytöksestä, leikin sen kanssa, piirrän sen kanssa, muovailen ja muutenkin puuhailen.. mutta silti tällästä.. :headwall: :headwall:
ja koska mä en halau lapselel möykätä kokoaikaa, kun kerran jäähyn istuu joka tihutyön jälkeen joten asia on sinänsä sen kanssa käsitelty.. niin möykkään tänne.. :kieh:

Anteeks..en kysy pahalla mutta miten yhden päivän aikana? Missä sä olit? Meillä on onneks niin pieni talo et kuulen jos noi touhuaa hölmöyksiä? :D

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija..vika kerta...:
Alkuperäinen kirjoittaja Smeagol:
jos lapsi on iltään 1-3 niin eihän tuo nyt voi tietää ettei laminaatti kestä vettä niinkuin laattalattia. kukaan ei oo seppäs yntyessään. ;)

muistatteko elokuvan stepfordin naiset?täällä kaksplussalla kaikki koettaa teeskennellä olevansa ihan kuin ne robotit siinä leffassa, eli ei saa myöntää että lapsiin menee koskaan hermot.turha yrittää vääntää nyt ketjun aloittajasta mitään hirviö-äitiä sen perusteella,että hän kertoi suoraan että helpotus kun villi lapsi menee hoitoon.se on kattokaas inhimillistä että välillä menee hermot ja saa sen ihan myöntääkin,ei tarvii teeskennellä ja kirjotella tänne kymmenen hymiön ja sydämen kanssa kuinka paljon omia lapsiaan rakastaa ja kuinka hyvin itse kaikki tilanteet hoitaa leveä hymy naamalla.

juu, kyllä mullakin hermo menee. näitte vähän vanhempien kanssa meinaa. mutta on tullu huomattua kun jossain on näitä taaperoita, jotka tekee kaikkea "tutkiakseen" ni ei siitä voi suuttua. tai ehkä siihen taasen tottuu kun oma vauva on taapero ja tutkiskelija.

Yhteistyössä