Alkuperäinen kirjoittaja huihai:
No, jos toi on kauheinta, mitä sun taapero on saanut tehtyä, niin aina vähästä sulla pinna menee.
jaa vähästä...
yhden päivän aikana ehti mm: tehdä mun pallokrysanteemista puolipallon, nakata pallogrillin tuhkat ympäri pihaa, "maalata" piha penkkiä petsilakalla ( joo ja se oli omaa tyhmyyttä kyllä tiedän sen...) vaikak tietää ettei saa koskea tollasiin... tiputti 3krt kaiuttimen, ja myös muutaman ekrran kiskoi siitä irti sen verkon johon totesi että meni rikki.. :headwall: :headwall:
tiputti akvaariooon kiinanruusun lehtiä, jotka siis oli silpunnut ja sitä enenn nyppinyt irti siitä penteleen kukasta |O sytyttää ja sammuttaa akvaarion valoa vaikka on sanottu että siihen ei saa koskea( koska vesi, sähkölamppu ja 2,5v ipana on huono yhdistelmä...) tyhjänny mun lompakon ja laukun, heitellyt lelunsa ja kenkänsä ympäri asuntoa.. tyhjentänyt ulkovaate laatikot ja kääntänyt eteisen kaapit ympäri, plutannut vessassa veden kanssa, huutanut, itkenyt, uhmannut joka asiasta, joka asiasta saa vääntää, niinkuin että laitetaanko vaippa vai ei, ei halua olla ilman vaippaa mutta vaippaa ei saa laittaa päälle.. ja kaikesta seuraa huuto.. kyllä siinä alkaa pinna napsumaan vähemmästäkin... |O
ja kyllä, mä huomioin lasta pitkin päivää, kehun kiltistä käytöksestä, leikin sen kanssa, piirrän sen kanssa, muovailen ja muutenkin puuhailen.. mutta silti tällästä.. :headwall: :headwall:
ja koska mä en halau lapselel möykätä kokoaikaa, kun kerran jäähyn istuu joka tihutyön jälkeen joten asia on sinänsä sen kanssa käsitelty.. niin möykkään tänne.. :kieh: