prkl... nyt ketuttaa :/

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Neith
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Neith

Aktiivinen jäsen
02.06.2008
7 016
0
36
noh, elin siinä toivossa että kun mies saa kamansa siirrettyä niin ottais pojan luokseen... mut ei... tälläviikolla ei ehdi, ja ens viikolla kuulemma lähtee reissuun... noh, minäpä sitten kökin yksin pojan kanssa kotosalla... ymmärrän että miehellä on vaikeeta mutta pitääkö sen silti se poikaan kostaa... ei osannu ees sanoa milloin mahdollisesti vois pojan yöksi ottaa... ja nyt on sentään kesälomalla... |O mun pitää hoitaa kaikki eroon ja asuntoon liittyvät asiat, lisäks ravata neuvolassa,lääkärissä,terapiassa ja psykiatrilla.. milläs teen sen kun poika on kokoajan mukana... :headwall: :headwall:

joo, tiedän tunteen.. mekin käytiin vuoden riitelyn jälkeen sossussa sopiis noi tapaamiset... ja sitte lapsen isä päättä yks kaks ihan mielivaltasesti, että hänpäs ei otakkaan lasta enää kun kerran kuukaudessa, vaikka virallisella paperilla on 2kertaa kuukaudessa :kieh: noh, mä sitte päätin, että jos hän voi muuttaa sopimuksia, voin mäkin.. yleensä on ollu niin että se hakee lapsen täältä ja mä haen sen sieltä.. nyt vaan pitää ilmottaa sille, että tästä lähtien se on niin, että se hakee ja tuo :D matkaa yhteen suuntaan 40km.. mut miehet on veemäisii :headwall:

:hug:
auttaisiko jos sanoisin että on vielä helppoa mennä ja hoitaa asioita, kun on vaan yksi lapsi? :xmas:
joo, ei varmaan. en kyllä itsekkään menisi psykiatrille puhumaan lapsi kainalossa. :snotty:

koita nyt vaan järkätä aikaa itsellesikin. :hug:

ottaa poikaa ja voi tehdä sen sulle ihan kiusallaan, siinä sitten näet mitä se yh:n elämä on.. Ja en sano tätä kiusatakseni, mutta olen näinkin ajatteleviin miehiin törmännyt.

Alkuperäinen kirjoittaja Pikku Mii:
Alkuperäinen kirjoittaja ymmällään:
no senkin kyllä sinänsä ymmärrän kun mähän tätä eroa halusin... mutta kun se vois ihan hyvin ottaa pojan luokseen.. |O

No juu,oli syy mikä ikinä tahansa..Ei se sais sitä pojalle kostaa!! :(

niin siis tarkoitin että ymmärrän sen että mä joudun hoitamaan noi kaikki järjestelyt koska halusin erota...

Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
..kannattiko erota....et olis yksin :)

niin no... |O parempi yksin kuin toimimattomassa suhteessa.. :headwall:
lähinnä se vituttaa että mua haukutaan huonoksi äidiksi jos jätän pojan isälleen tai kummitädilleen hoitoon ja lähden ryyppäämään kavereiden kanssa, mutta mies ei ole huono isä vaikka ei halua lastansa hoitaa/nähdä |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja samperi:
Alkuperäinen kirjoittaja tyty:
..kannattiko erota....et olis yksin :)

Kyllä kannatti :kieh:

Onks sulla ketään muuta, joka vois pojan oottaa..
Saisit itekkin hieman "lomaa"? :hug:

ei oikein oo, koska tuo mun perhe vähän niinkuin on sitä mieltä että ero on virhe ja toteuttaa sitä vanhaa sanontaa "sitä saa mitä tilaa..." että halusin olla yksin pojan kanssa niin nyt sitte saan pärjätä.. tai jotain...

Yhteistyössä