Proteiinit 1+

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja häh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Sulla on valkuaista pissassa, eli pissassa ei normaalisti proteiinia ole.Liuskalla tai labrassa kun kattovat pissan niin ns."pienin määrä" on tuo 1+, seuraavaksi ++, ja sitten +++.Oletko raskaana?Voi enteillä raskausmyrkytystä.

No mulla oli esikon odotuksessa sama ja kotona jouduin sit hieman seurailemaan niiden tikkujen avulla tota tilannetta.Mulle sanottiin että jos ne viä nousee niin suoraan äitipolille ei odotella neuvolaan pääsyä, koska saattaa olla alkavan raskausmyrkytyksen oire :/

Mullas raskuden aikana lähti valkuaiset nousuun ja kun mukaan tuli korkea verenpaine, pahat turvotukset yms. niin silloin lähetettiin äitipolille tutkittavaksi (tällöin valkuaista ++ ) Siellä todettiin, että mulla raskausmyrkytys ja aloitettiin käynnistys. Seuraavana aamuna valkuaista jo +++ ja verenpaineet 170/125, tyttö syntyi iltapäivällä.

Alkuperäinen kirjoittaja muhvi:
No mulla oli esikon odotuksessa sama ja kotona jouduin sit hieman seurailemaan niiden tikkujen avulla tota tilannetta.Mulle sanottiin että jos ne viä nousee niin suoraan äitipolille ei odotella neuvolaan pääsyä, koska saattaa olla alkavan raskausmyrkytyksen oire :/

Mulla oli pahoja vaivoja pitkään, mutta eihän se mummu-terkkari tehnyt yhtään mitään muuta kun vasta "viime hetkellä"... :whistle: :/

Kandeis ehkä lääkäristä kysästä, vähän vaikea on kenenkään diagnosoida täältä palstan välityksellä..mut kyllä sulla luultavasti jonkin sortin tulehdus on. Mistä tiiät että sulla on leukkarit ja valkuaiset plussalla?

Yhteistyössä