provea alusvaatefirmasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kissankello
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kissankello

Vieras
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.

Alkuperäinen kirjoittaja kissankello:
Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä firmasta. Tilasin alushousuja ja ne on ihan väärän kokoisia, nyt haluaisin eroon koko yrityksestä, mutta asiakaspalveluun ei saa millään yhteyttä.

Pistin joskus tuotteet takaisin ja lapun mukaan missä sanoin etten halua liittyä.2viikon palautusoikeus.S-postilla laitoin vielä saman asian!Siihen loppui se.
Tuosta näkee s-postin

http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=fi-FI

Mulla on kokemusta, olen tilannut sieltä paljon alusvaatteita. Mulla on kyllä koot vastannu ihan oikeita kokoja. Laita sähköpostia sinne..

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Pistin joskus tuotteet takaisin ja lapun mukaan missä sanoin etten halua liittyä.2viikon palautusoikeus.S-postilla laitoin vielä saman asian!Siihen loppui se.
Tuosta näkee s-postin

http://www.provea.com/Provea/ProveaMember/siteterms.aspx?CultureSet=fi-FI

Minä henkilökohtaisesti olen tosi tyytyväinen alusvaatteihin joita olen tilannut
Provean eleganziasta..kun tietää oikean koon antaa heille tiedoksi...niin saa oikean koon.
Olen iloinen siitä että heillä on myös ns. isojen tyttöjen mallistoa ja rintaliivitkin maksavat
vain noin 15 e..ja tosi kauniita ovat ne alusvaatesetit. Ja kaikenlisäksi on vielä kuukauden
maksuaika ja itse olen ainakin lähes aina tilannut niitä, alusvaatteiden erikoisliikkeessä
samat ritsikat saattaa maksaa jo yksistään lähes 50 e , että edullisia ovat.
Suosittelen kaikille!

Olen aikaisemmin tilannut näitä Provean tuotteita. Hyvällä menestyksellä. En juuri muita osaa käyttääkään. Koot ovat sopineet , mutta alkkareita kertyy ajanmittaan liikaa, joten lienen peruuttanut.
Nyt ihmettelen olenko pudonnut listalta kokonaan

Yhteistyössä