Hae Anna.fi-sivustolta

Provera 10mg

Viestiketju osiossa 'Lapsettomuus' , käynnistäjänä Murri., 09.01.2007.

1. Murri. Vierailija

Hei
    Onko kellään kokemusta tästä lääkkeestä, pitäisi saada menkat alkamaan, ja sitten siihen Clomifen perään heti. Olen ulkomailla, joten lääkenimike saattaapi olla eri... otan kolmasti päivässä, 7 päivän ajan, ja sitten menkkojen pitäisi alkaa siitä muutaman päivän päästä...

2. outo lääke Vierailija

Tuolla markkinanimellä tuskin suomessa myydän. Ehkä saat enemmän kommentteja jos laitat vaikuttavan aineen. Voisin veikata että kyseessä on progesteroni, mitä suomessa myydään terolut ja primolut tuotemerkeillä..

3. Murri. Vierailija

Progesteroni on juu se vaikuttava aine, pitäisi menkat saada alkamaan. Teroja olen ottanut aijemmin ja ne oli Duphaston nimellä, joten taitaapi olla eri lääke nyt kyseessä, tosin samaa kai ne tekevät... Primoluteista en tiedä, ei kokemusta..

Olisi kiva ollut kuulla kokemuksia :)

4. Mulla käynnistettiin menkat terolut 10mg 2krt päivässä 7päivän ajan. Menkat alkoi 2pv kuurin loppumisesta. Primolut on tietääkseni samaa tavaraa kuin terolutkin mutta vaan vahvempaa, mg määristä ei oo tietoa..

5. Erica-78 Vierailija

Mä oon syöny Proveraa 1tabl. 10pv ajan menkat tuli kyllä tableteilla, mutta sain myös välivuodon niillä. Nykyään syön vain Telolutia menkkojen käynnistämiseen.

6. Murri. Vierailija

Erica, koska sulla alkoi vuoto lääkityksen jälkeen? Mä otin tosiaan 7 päivää, kolme 10mg tabua päivässä, ja nyt on eka päivä ilman. Menkkojen pitäisi "kuulemma" alkaa muutaman päivän sisään. Ei kuitenkaan yhtään menkkaoloa...... oliko sulla?

7. Erica-78 Vierailija

Mulla vuoto alko kaksi päivää viimeisen tabletin jälkeen.
    Ei mullakaan ollut mitään menkkaoloa etukäteen. Aamulla alko kivut vuodon yhteydessä.

8. Murri. Vierailija

Kiitos Erica kun vielä vastasit! Mulla tuli eilen hieman tiputtelua pyyhkiessä lähinnä mutta tänään ei vielä mitään. Olikohan se siinä. Täytyy toivoa että alkaa kunnolla pian. Hassua miten kerrankin menkkoja oikein toivoo! ;)

9. napsu82 Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Lopetin viikko sitten kahden viikon Provera-kuurin, eikä menkat oo vieläkään alkaneet!! Onko kellään muulla kestäny näin kauan?? Pitäiskö jo kohta ottaa yhteys lääkäriin..?

10. Niiskuneiti2 Vierailija

Napsu, mä lopetin provera kuurin sunnuntaina ja nyt keskiviikkona alko vuoto. Lääkäri oli kirjoittanut että pitäs vasta alkaa 2 viikon kuluttua, mutta sit puhuin useamman "tietävän" kaverin kanssa ja ne ihmetteli että miten lääkkeellä voisi olla niin pitkäaikanen vaikutus. Sinuna ottaisin yhteyttä lääkäriin. Paljonko söit tuota proveraa? Mä söin 10mg 10 päivän ajan, ja minulle sanottiin apteekissä että on tosi tärkeetä että syö lääkkeen samaan aikaan joka päivänä.

11. kipuileva Vierailija

käytän estrogeeni geeliä ja joka 3. kuukas Provera 10mgx1 10päivän ajan. Vuoto on alkanut,mutta olen toisi kipeä jo toista päivää. Tuntuu, että kaikki sisuskalutkin tulee ulos ja kipulääke auttaa vain hetkisen. Ihan tulee synnytykset mieleen. Onko kipu kokemuksia muilla?

12. tiedustelia Vierailija

Olen aloittamassa provera kuuria- Lääkäri määräsi annostukseksi 5 mg kymmenen päivän ajan. Kysyisinkin nytten viisaammilta, että tulevatko menkat nyt jatkossa automaattisesti? Vai pelkästään lääkkeen avulla?

13. Katriina _ Vierailija

Mulla oli Proveraa taannoin, ihan Suomesta käsin samalla merkillä. Menkat ei näillä käynnistyneet, mulla annostus oli 1 tabletti päivässä 12 päivän ajan.

14. Yaris Vierailija

Hei, söin kuurin primolutia 10 päivää/2 tb pv, parin päivän päästä alkoivat menkat, jotka tuntuivat tekomenkoilta. Maha oli tunnoton ja menkat jatkuivat välivuotoina.
    Kuurin aikana oli vähän päänsärkyä. Jokainen on oma yksilö ja näitä määrätään eri vaivoihin ja jokainen reagoi eri tavalla.

15. Voi elämän syksy Vierailija

Vanha viestiketju, vastaan silti. Ihan hirveät kivut tulleet, kun tyhjennysvuoto aikaansaatiin Proveralla. Makaan vaan sängyssä ja läähätän, ibuprofeenia oon ottanut melko reippaastikin.

16. verkkoapteekkien Vierailija

Suosittelen yrität >Provera<. tässä on, jos ostan sen ilman reseptiä

Kaikki kentät ovat pakollisia
Luonnos tallennettu Luonnos poistettu

Jaa tämä sivu

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus