Provo! Provo!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja porvo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";27765311]Ainoastaan niihin huudetaan provo, joista sokea ahmakin huomaisi, että ihan paskaa ovat.[/QUOTE]

Näin minäkin sen näen.
Ja silloinkaan ei aina huudeta vaan jos on muuten tylsä palstapäivä yritetään viritellä ketjuun keskustelua vastaajien kesken, vaikka aloittajan jutut tuubaksi tajuaisikin.

Kyllä sitä provoa huudellaan vaikka kysyisi ihan asiallista asiaakin, turha tulla väittämään ettei pitäisi paikkaansa.

Mä kaipaisin nyt hieman esimerkkejä tämmöisestä. En itse ole moiseen ilmiöön törmännyt, mutta olen lukenut usein kuitenkin samankaltaisia väitteitä. Olisiko joku ketju esimerkiksi tältä päivältä mielessä? (ei tarvi alkaa kaivelemaan, jos ei heti tule mieleen - tiedän kuinka kökkö tuo palstan hakukone on)

Kyllä sitä provoa huudellaan vaikka kysyisi ihan asiallista asiaakin, turha tulla väittämään ettei pitäisi paikkaansa.

Peesi. Jos joku juttu vaikuttaa YHTÄÄN epätodennäköiseltä, erikoiselta tai muuten vaan poikkeaa omasta todellisuudesta, tulee joku vinkumaan provoa. Joku voi olla vaikkapa vaikeassa perhetilanteessa ja "sokea" ilmiselvälle ratkaisulle, joten tietysti kyseessä on oltava provo.

Mä oon pari kertaa avautunu täällä sellasista asioista, joita ei todeksi uskoisi, ja mulle on provoa huudettu. Itseni tuntien monet jutut täällä voivat hyvinkin olla totta, ja jutut, joita monet ei usko, tuntuu minusta jopa pikkuasioilta omiini verrattuna.

En lähde nyt muistuttamaan mun aloituksista, muutenkin on morkkiksia ollu, ku oon avautunu. Ku on tullu maistissa kirjoteltua, selvinpäin en olisi kehdannu/uskaltanu. Joku voi tunnistaa.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus on tarua ihmeellisempää;27770819:
Mä oon pari kertaa avautunu täällä sellasista asioista, joita ei todeksi uskoisi, ja mulle on provoa huudettu. Itseni tuntien monet jutut täällä voivat hyvinkin olla totta, ja jutut, joita monet ei usko, tuntuu minusta jopa pikkuasioilta omiini verrattuna.

En lähde nyt muistuttamaan mun aloituksista, muutenkin on morkkiksia ollu, ku oon avautunu. Ku on tullu maistissa kirjoteltua, selvinpäin en olisi kehdannu/uskaltanu. Joku voi tunnistaa.

:(

Täällä on monia aloituksia joita ei uskota vaikka ne voi ihan hyvin olla totta. Töiden puolesta olen nähnyt miten outoa ja ihan älytöntä elämä on joskus joko sattumien kautta tai itse aiheutetusti ja jopa paskaa tuuria.. En nyt tietenkään voi esimerkkiä laittaa. Jos joku asiakkaani täällä avautuisi miten maailma voi pompottaa mitä kummallisin juonikääntein, ois varmaan kymmenen mammaa huutamassa provoa. Jos teiniraskaus tuntuu uskomattomalta tai huono asiakaspalvelu (jopa hoitovirheet) niin voi olla hyvin tyytyväinen kun omalle kohdalle ei koskaan satu mitään massasta poikkeavaa..

Mitä tahansa tällä palstalla kirjoittaa tai kysyy, aina huudetaan provoksi. Jos kysyy neuvoa pullataikinan tekoon, huudetaan provo.

Joo, PROVO!!!!

Koska mikään, mikä poikkeaa vähäänkään "normaalista" ei vaan voi olla totta..

Mikä taasen ei pidä paikkansa mutta antaa ihmisten asustella vaaleanpunaisella hattarapilvellä.. Ei täältä apua kannata kysyä, paskaa vaan tulee niskaan.

Ikävää, että huonot provot aiheuttavat sen, että sitten ihan oikeita, vaikkakin erikoisia, juttuja ei uskota.
Yksi mätä omena jne.

Tosin täällä on paljon kiusaajahenkisiä tyyppejä, jotka osaavat kyllä loukata vaikeassakin tilanteessa olevia ihmisiä.

Alkuperäinen kirjoittaja totuus on tarua ihmeellisempää;27770819:

Sama juttu täällä.

Kerrankin on uskaltanut avautua / saanut purettua ahdistusta täällä kun on suunnilleen ollut ajamassa rekan alle joidenkin asioiden takia, ehkä jopa pahempien kuin kauniit ja rohkeat, sellaisten asioiden takia joita ei voi sanoa edes omalle parhaalle ystävälleen kun ovat niin sairaita / uskomattomia.

Mitä sitten saa vastaukseksi "provo, provo!!!" "ei voi kenellekkään käydä noin, pakko olla provo, tän nyt näkee jo kaukaa".

Vittu että voi tulla paha olo sen jälkeen.

Yhteistyössä