Prrrrkkkkleeeeen ukko!!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auryn
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auryn

Aktiivinen jäsen
03.05.2004
11 713
0
36
Kerrankin saan mäkin alottaa tällein :whistle:

Vaihdoin kuntosalia pari viikkoa sit, ja tietysti eroaminen on paljon vaikeempaa ku liittyminen... "Erolappuja" kirjotetaan kahen viikon välein, joten eka mahollisuus siihen oli tänään. Sanoin miehellekin siitä pari kertaa että aika on varattu ja pakko ois päästä, ja ukko vastas että käy, hän vaan menee töistä salille töiden jälkeen mutta kerkeää ajoissa kotiin.

Vähän kuuden jälkeen alko tulla huono fiilis siitä että kerkeisin paikan päälle kakskyt vaille seittemäks. Yritin soittaa miehelle, muttei vastannu. Oletin äijän olevan salilla. Pistin varmuudeks ipanat ja itteni kuntoon jotta oltas valmiina lähtemään samantien ku ukko tulee. Vaan ei, soittaa puolelta takaspäin mulle ja ilmottaa saapuneensa just salille, että työpäivänsä venähti aika paljon. Mä olin ihan että :o täähän oli sovittu jo, niin ukko vaan totee että "menehän bussilla muksujen kanssa, soita että myöhästyt, ei voi mitään..."

Nää ajat vaan on niitä viimesiä mitä sieltä sai, ja kun soitin niin sainpa taas ajan kahen ja puolen viikon päähän. Laskutuksista eivät osanneet sanoa, että kerkeekö seuraava lasku lähteä ennenku saan nimeni papereihin... Viddu, mä en kyllä omista menoistani luovu sen takia että ukko ei osaa ilmottaa ettei kerkeä |O |O |O |O |O |O

Meillä kumpikin tekee rahalla mitä tykkää mutta mies ehkä kuitenkin hieman pihimpi joten kyllä sitä harmittaisi ainakin vähän. Tai sit otat vastaavan summan rahaa ja ostat sillä mitä tykkäät niin ei vituta

Ihan sama vaikka menikin salille, sillä on aika tarkat ohjelmat itellään... Mutta ois vaan ilmottanu piiiitkästä päivästään ajoissa, mieluiten ennenku lähin töistä ni oisin hakenu muksut, käyny niitten kaa hampurilaisilla ja vaikka värikynäostoksilla ja sit siellä salilla kirjottamassa paperit. Kaikki ois ollu tyytyväisiä.

Nyt ei ole tyytyväisiä minä eikä ukko :headwall:

Ja meillä tosiaan on yks tili, ja mä hoidan raha-asiat, mutta en aio potea huonoa omaatuntoa vaikka ens kuun vaihteessa shoppaisinkin jotain kivaa. Vaikka se meneekin se seuraavakin salin kuukausimaksu kun sitä ei keritä perua. Ja nyt kun menee uuden salin maksukin kerran, ei niitä summia ole kiva tuplasti maksaa... :|

Ei ku vaan lisäprrkklllettä |O
Ukko tuli just ja marmatti "Oisin kuvitellu et sul on sen verta järkee päässä että oisit lähteny liikkeelle jos mua ei kuulu" "Mähän sanoin et meen salille, oli vaan pitkä työpäivä sitä ennen" "Sen takia et sä nyhväät kotona ni tulee lisälaskua, kiva"

Loistavaa kommunikointia. Appikin kävi ovella ja ihmetteli kun mies pitää salimenojansa ihan maailman ykkösasiana. |O |O :x ja :headwall: |O :headwall: Tana. :|

Yhteistyössä