psotiivinen, neutraali vai nega? (huutis)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ostaja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

ostaja

Vieras
huusin kohteen, mikä on kk sitten sulkeutunut, samantien maksoin huutoni. tuote ei ole vieläkään tullu mulle. joku aika sitten laitoin myyjälle viestiä ja kyselin paitaa. oli sit laittanu mulle positiivisen palautteen ja samalla kirjottanu, että on pahoillaan viivästyksestä ja postia pian tulossa. no ei ole näköjään. paulautekki on annettu jo yli viikko sitten.
myyjällä lukee "profiilissaan", että mahdollinen viivästys, mutta kuukausi on jo mun mielestä liikaa.

eli mitä tekisitte. millanen palaute sitten, kun/jos paketti mulle joskus saapuu?

se piti vielä kirjottaa, että myyjällä sulkeutunu kauppoja huutoni jälkeenki ja saanut positiivia paulautteita, jossa lukenu, että nopea toimitus. luulis, että veis kaikki paketit vaikka kerralla postiin.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
its tuota positiivista mietin, mutta palautteeseen maininta, että toimitus kesti piiiitkään. en mielellään negoja anna.

En ole toiminut huutiksessa, mutta MISTÄ niitä neutraaleja sitten annetaan, jos yli kuukauden toimitusajasta annetaan positiivinen palaute?? Posti kulkee kyllä muutamassa päivässä.

Yhteistyössä