Hae Anna.fi-sivustolta

Puerto de la Cruz NYT

Viestiketju osiossa 'Kanariansaaret' , käynnistäjänä Astila, 01.11.2008.

1. Astila Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Tulkaa ihmiset kertomaan tänne lomakuulumisia, jos olette jo tälle syksylle/talvelle ehtineet käymään, tai olette paikan päällä juuri nyt! Niitä olisi aina mukava lukea, kun yhdessä ensin jännätään päiviä lomaan :)

Miten loma meni, oliko mukava hotelli, suosiko säät, millaiset vaikutelmat jäi paikasta?? Jakakaa kokemuksenne!

2. All_Marino Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    ...kertoa mitään kun tästä palstasta on nyt jotkut tahot muokkaamassa ns. kysymys - vastaus foorumia.
    Kysymys: Tietääkö kukaan elinvoimaista ja virkeää matkailuun liittyvää keskustelufoorumia, jossa hieman paksunahkaisemmat voisivat KESKUSTELLA, joutumatta töykeiden tökeryyksien kohteeksi???
    Asiallisia vastauksia luen kahden ja puolen viikon päästä.
    Ja kiitos sitten ETUKÄTEEN, koska en jaksa kirjoittaa jälkikäteen.

Tuo erittäin asiallinen, kolmessa eri foorumissa esiintynyt, jäätelökioskilta ostetun töttörön turvallisuusriskijuttu, selvitti minulle sen, että olen maisemien vaihdon tarpeessa ja pian. Adios.
    Toiselle pallonpuoliskolle olisi aikomus raahautua.
    Viimeinen silaus matkaan tehtiin puoleltapäivin kun soitin Kanarialaiseen maijoitus paikkaan tilatakseni meille kuudeksi tunniksi makuupaikan ja pesytymismahdollisuuden.
    Keskustelu oli multilingual mutta asia selkisi melko hienosti. ¤¤ 40 erkiä joudun pulittamaan Rodeosin kentän läheisyydessä nukkumisesta.

3. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    http://www.youtube.com/watch?v=3SANBzy_Cgw

4. All_Marino Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    ...milläs piät, ku on tällaisen tosikkoluonteen saanut.
    Linkki on hyvä. Sisältää kaikki ärsykkeet: Tanssin, musiikin ja espanjan kielen.

Tulin juuri talutuslenkiltä. Koira talutti minua.
    Nyt sitten ehtoolliselle.

5. vierailija 3 Vierailija

pitäisikö lähteä hoitoon

6. All Marino Vierailija

Pakkauslistan mukaisesti---kaikki on tallella. Kiitos kysymästä.

Täällä emme ole pitäneet tapana puuttua ihmisten terveydentilaa koskeviin ratkaisuihin. Kun nyt noin vaatimattomasti ja ilkkumatta mainitsit, niin
    sehän on jokaisen oma asia, lähteäkö hoitoon vai ei. Jos nyt kuitenkin olet tullut osaltasi tuohon, edellä mainitsemaasi, johtopäätökseen, niin mene ihmeessä joutuin, ennen kuin tilanne muuttuu pakottavaksi.
    Olen kuullut, että tuolla Kupittaan Cittarin takana olisi yksi varma paikka. Suosittelen! Mutta, mikäs minä olen sinua neuvomaan, kaiken kokenutta ihmispoloista.

7. Sevillan parturi Vierailija

Kurjaa, kun täällä on välillä niin negatiivistä ilmapiiriä. Mitäpä jos aloittaisit yhden ketjun, johon voisit kirjoitella omia "höpinöitäsi". Me muut saisimme niitä lukea ja ne, joita "höpinäsi" eivät kiinnosta, voisivat ne sivuuttaa. Ookkekin voisi kirjailla ajatuksiaan samaan viestiin. Ajan mittaan olen huomannut, että varsinkin teillä kahdella ja monella muullakin nimiä mainitsemattomalla on paljon tietoa, joista me kokemattomammat matkailijat olemme saaneet paljon apua. Näin säilytettäisiin rauha maassa ja voisimme jatkossakin nauttia Plazan antimista.

13 yötä ja pääsen Teneriffan lämpöön, tällä kertaa saaren eteläosaan!

8. ookke kara Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    69
    Vaatimaton persoonani mainittiin. Jos ei Sevillassa ole parturin hommia, niin tule tänne meille päin, täältä löytyy. Mutta pidä kuitenkin hieno ja hauska loma ensin. Muuten kysyisin niistä Plazan antimista, sinäkö niitä antaisit, ja kokemattomaksi matkailijaksi en ole ketään koskaan sanonut. Jos sinulla ei ole huumorintajua, niin älä vaadi että me kaikki olemme samanlaisia.

9. Espoosta Vierailija

Minusta aloittajan viesti oli asiallinen ja paljon mukavaa luettavaa lupaava. Mutta niin vaan taas kerran kävi, että "höpöttäjät" pilasivat koko keskustelun.

Olisi ollut niin mukava lukea matkakertomuksia ja Puertossa oleskelevia reaaliaikaista tietoa.

10. Glaudia Vierailija

Minua on jo pidemmän aikaa häirinnyt tämän palstan muuttuminen muutaman henkilön keskinäiseksi kirjoitteluksi - ja useimmiten asian vierestä.

Ei tarvitse olla tosikko, jos ei pidä huonosta huumorista!

11. Astila Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Että näin tällä kertaa :/

12. Kukapa sitä jaksaisi lueskella näitäkään sivuja pitemmän päälle jos kirjoittelun taso olisi tyyliin "Onko hotelli X hyvä? ON! Onko siellä lusikoita vai tuodaanko kotoa? ON! Minkä väristä on vessapaperi? VALKOISTA! Sijaitseeko hotelli rannalla vai keskustassa? RANNALLA!" jne. Onhan ne kysymykset ja niihin vastailut toki tärkeitä, mutta jos haluaa vain kuivaa faktatietoa niin siihen kyllä riittää kun googlettaa tietoa netistä! Keskustelupalstalla saa ja pitäisikin olla toinenkin funktio eli mukavaa jutustelua asiasta ja asian vierestä. Itse ainakin löydän haluamani tiedot itsenäisesti netistä, mutta täällä käyn viihtymässä (ja samalla myös tietoa imemässä).

13. ookke kara Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    69
    Kirjoitelkaa sitten hyviä matkakertomuksia, mutta millainen se on? Allaspyyhkeet on hyvä viedä aamuulla aurinkotuoleille? Hotellin huoneistoissa ei sitten ole paljon mitään? Aamiais-sämpylät olivat kovia kuin kivet, kultahammas katkesi. Hyvä Glaudia onko sinulta joku kieltänyt kirjoittamasta tänne matkoista ja niihin liittyvistä asioista, ei varmaan. Sekaan vaan, eihän sinun tarvise kirjoittaa muuta kuin omista kokemuksistasi ja tuntemuksistasi. Meillä tottakai lipsuu sukset väliin minnepäin vaan, mutta fiksuna ihmisenä sinä voit rajata mistä saa ja mistä ei saa kyseisellä blogilla kirjoittaa. Mikon sivuilta saa jonkinverran tietoa mitä Puertossa tapahtuu ja onko lämmintä ja moni meistä varmaan sieltä tullessaan kertoo jotakin sieltä. Mutta siinä se vitsi piilee, mitä saa ja mitä uskaltaa kirjoittaa ettei joku "hyväntahtoinen" lähimmäinen revi pelihousujaan. Ja jos et pidä huonosta huumorista niin voit siinäkin näyttää esimerkkiä, mitä on hyvä huumori. Eihän kaikki pellestä tykkää mutta pellen täytyy tykätä kaikista.

14. All_Marino Aktiivinen jäsen

Saadut tykkäykset:
    1
    Ehdin tämän vielä kirjoittaa.
    Tällä foorumilla minulle on nimenomaan sanottu, että tänne kirjoitetaan vain asiallisia kysymyksiä ja vastauksia. Aloittaja esitti pyynnön, joka ei loksahda tuohon kategoriaan. Vastasin siihen. Kerroin jopa lähtövalmisteluistani, pysyäkseni aiheessa. Eikö totta?
    Olen kirjoittanut jotakin matkoistani ja asettanut ne tänne luettavaksi. Olen myös pyyhkinyt ne pois jos olen havainnut, että lukijat pitävät niitä vain paskan jauhantana.
    Tehkää te samoin.

Sinulle Espoosta (vierailija): Sinun kannanottosi poikkeaa täysin aloittajan teemasta.
    Voisit tietenkin pysyä siinä, ja kerrottavaa sinulta varmaan löytyykin,. Miksi sitten et kirjoita..

Glaudia (vierailija): Olen jossain vaiheessa ilmaissut sen, että olen huumorintajuton mutta pelkäänpä pahoin, että jotkut ovat menettäneet jopa sen sietokyvynkin.

Sevillan Parturille tiedoksi: jätän foorumit rauhaan ’höpinöistäni’ ainakin kahdeksi viikoksi. Ehkä sen jälkeen harkitsen neuvoasi. Tai sitten en. Eihän tämän tarvitse olla niin haudanvakavaa. Eihän?

15. doriksen mies Vierailija

Olet täysin oikeassa. Sellainen tästä on tullut. Useimmat haluavat kuulla hotelleista ja yms. aivan tavallisia asioista. Varsinkin nuoret perheet, jotka matkustavat lapsineen ensimmäistä kertaa, haluavat ns. fiilistellä jännittäviä odotuksia. Näinä kireinä aikoina lienee sallittua, jos ihminen huojennuksissaan, lomatunnelmissa, heittäytyy kyselypäälle - aivan tavallisista asioista.

En edes viitsi ottaa kantaa tuohon Ookke "mikon-sivu" Karan kommenttiin.

16. Senorita Vierailija

Kiitos nyt kumminkin All_Marino kirjoituksistasi, paljon on saanut lukea kiinnostavaa tietoa ja myös huumoria, nyt olet sinä täällä jonkun "hampaissa", välillä ookke kara ja joku muukin. Oikein hyvää matkaa ja odotellaan kirjoituksiasi edelleenkin!

17. vanh uittulainen Vierailija

Etsin pahuuttani "hae keskusteluista" nimimerkki dooriksen mies vastauksia, ei ollut juuri mitään kuin joku hanurit kadoksissa ja jokunen muu. odotellaan tulisko doriksen mieheltä aloittajan kysymykseen NYT tyhjentävää tietoa!

Tällä haavaa en pysty tämänhetkisiä tietoja antamaan Puertosta koska viimeksi olin siellä vuosi sitten, suosittelen myös Mikon sivuja lukemaan, siellä on ajankohtaista tietoa, kuvia, kirjoituksia, lämpötila ym.

18. rane k Jäsen

Saadut tykkäykset:
    19
    Poistuessamme bussilla lentokenttää kohti, joutui kuskimme pysäyttämään keskelle katua. Edessä reunalla oleva bussi lähti peruutttamaan ja meidän peilihän siinä särkyi. Kuskien siinä huutamalla neuvotellessa asiasta tuli jo toinenkin poliisiauto paikalle. Siinä sitten kävi niin, että opas hankki uuden bussin jostain ja Finnairin kapteenikin valitteli lähdön myöhästymistä sattuneesta syystä. Entä jos ei olisi ollut opasta...

19. Nunca Uusi jäsen

Saadut tykkäykset:
    0
    Montakohan viestiä ja kirjoitusta näihinkin ketjuihin tulisi viikossa, jos aina oltaisiin tiukan asiallisella "minä kysyn ja hän vastaa vain ja ainoastaan kysymykseeni" -linjalla? Luulenpa että jopa hautausmaallakin olisi vilkkaampaa.. Mutta ainahan sitä voi jättää tietyntyyppiset kirjoitukset, tai jonkun tietyn nimimerkin jutut lukematta, jos niin närästää.

20. mummeli Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    249
    Onhan mummelinkin laitettava lusikkansa soppaan, kuinkas muuten. paljonhan vuosien varrella on tullut tänne kirjoiteltua ja totta on, että palsta on tämän syksyn aikaan vähän muuttunut. Tuo entinen kysy, vastaa, kerronta lomasta on muuttunut rönsyileväksi, asian viereen meneväksi. Onko se sitten paha? En ainakaan pysty niin ajattelemaan, koska kuitenkin, jos joillain on asiallisiakin kysymyksiä esittää, yhä niihin saa myös asiallisiakin vastauksia! Ja sehän on yhäti tärkeää, eikö niin?

Joskus kun noita juttuja lueskelee, tulee mieleen, oliko tuo nyt tarpeen, mutta mikäpä olen tuomitsemaan kenenkään aivoituksia, itsekin varmasti joskus ja ehkä useinkin, on tullut mentyä asian vierestä kun on pitänyt kirjoittaa asiasta. Sillon joskus, pidemmilla lomilla kirjoittelin sieltä viikottain tuoreet kuulumiset palstalle ja mielenkiintoa oli, vastauksista päätellen. Joten tämän osion aloittaja oli kyllä mielestäni hyvällä asialla, jota on helppo kannattaa! Paljon vain palaajilta kirjoituksia ja myös sietä olijoilta! Niitähän luemme mielellämme!

Hyvää lomaa kaikille lähtijöille! Ja varsinainen Kalle, saammehan lukea Sinun juttujasi sieltä suoraan, jos matkasi toteutuu! Senoritalle terveiset!

21. http://servut.us/nutshell/random/Sakarin_Villapaitapeli.swf

22. ookke kara Tunnettu jäsen

Saadut tykkäykset:
    69
    Tuo oli hyvä veto, veti suupielet korviin, vaikka ymmärsin että ainakin osa oli meikäläiselle. Thanks, tai kai täällä täytyy sanoa cracias.

23. :)) Vierailija

Tää oli ihan kaikille :)) Minun vastaus vaatimuksille tehdä tästä palstasta tylsä ja asiallinen. Minä ainakin meen lukemaan vaikka Suomi24´ää ja sen provoilua jos täällä aletaan istumaan naama nutturalla ja keskustelemaan kuin tietosanakirjat! Tehkööt tiukkapipot oman ketjunsa johon ei saa kirjoittaa kuin faktaa ja vain faktaa!

24. tilaaja Vierailija

Aurinkoisempi Puerto vai Americas? Ainakin nyt näyttää Americasissa Aurinkoista ja hellettä,Puertossa pilvistä.
    Palstalla on paljon keskusteltu missä paistaa ja lämmintä,ja Puertoon matkaaville on jopa suositeltu tuulipukua mukaan.Matkan pitäisi valita mutta kumman valitsen,auringosta ja lämmöstä kun pidämme.
    katso www.arona.org,kyllä paistaa.

25. rane k Jäsen

Saadut tykkäykset:
    19
    Olemme kaikki samassa veneessä ja osa pian lentokoneessa. Aion kertoa matkamme parhaat palat ja pienet töppöilyt heti tällä palstalla jahka takaisin tulemme jos tulemme. Ainoa mitä Kanarialla ei voi tehdä on pilkkireiän kairaaminen. Hace muy buen tiempo alli para todos!

Alibi
Anna
Deko
Dome
Erä
Hymy
Kaksplus
Kippari
Kotilääkäri
Kotiliesi
Koululainen
Ruoka.fi