Puh laskussa 15e liikaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Rötväles
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Rötväles

Aktiivinen jäsen
09.01.2007
1 439
0
36
Erittelyssä lukee et 3kpl palvelutextareita yht 15e :o :o |O
Joskus laitoin puhelinnumeroni jollekin sivulle missä sai vissiin valita ILMAISEN soittarin. En siis kirjautunut mihinkään eli kuka tahansa voisi laittaa mun numeron tuolle sivulle. En sitä soittaria koskaan valinnut kun oli niin sekava homma.
Taannoin tuli sit viesti että olette aktivoitu funmobile polytones klubiin ja joku pin koodi. Lopussa lukee et 14e/kk ja jotain peruuttamis ohjeita En reagoinut tähän mitenkään mut just tämmösen mahdollisuuden takia säästin viestin koska siinä oli kyseisen firman puh numero. Aattelin siis et toi peruutusohje on sitä varten että JOS mä liityn siihen klubiin.
Siis mitä vittua!! Jos homma toimii näin niin mähän voisin laittaa sille sivulle kenen tahansa puh numeroita ja niille tulis sitten ylimääräistä laskua sen takia :attn:
Millä mä uhkailen niitä jos ja kun joskus soittavat takaisin. Asiakaspalveluun piti sanella numero niin ottavat yhteyttä.

siel on jollai pikkiriikkisellä präntillä lukenu jotai niinku club zedissä.. paljaalla silmällä et näe sitä kohtaa siel sivun alareunassa et jos tilaat soittoäänen niin liityt clubiin ja maksat 54930 euroo kuussa :headwall:

Minulla ihan sama ongelma! Tosin toivon sen olevan nyt hoidettu. Liityin myös johonkin, mistä piti saada ilmainen soittari, en sitä soittaria edes ottanut ja minulle alkoi myös tulla ihmeellisiä tekstiviestejä, palveluista jotka maksaa. En kuitenkaan ottanut mitään soittoääniä ja kuvittelin, ettei silloin voi laskukaan kasvaa, toisin kävi :( Onneksi olin säästänyt nuo tekstiviestit, yhdessä niistä oli ohjeet nettikirjautumiseen sivustolle, jossa onnistuin peruuttamaan "tilaukseni" (jota en siis tiennyt tehneeni ). Koko palvelusta en pystynyt eroamaan, eli salasana ja tunnus minulla on edelleen sivulle, nyt odotan jännityksellä seuraavaa laskua, onnistuinko yrityksessäni. Mitään tekstiviestejä ei ole ainakaan enää tullut.

Minulle kävi just tuon funmobilen kans noin. En itse ees ollu laittanu numeroa mihinkään saatikka että soittaria tilannu. Ehti funmobile kerätä multa semmoset 70e kerätä ennen kuin hoksasin asian. Koitin soittaa niiden palvelu numeroon että mitä *** mutta puhelu meni jonnekki puolaan. Lopulta tekstari piti laittaa että katkasivat palvelun. Kuluttajaviranomainen on tietonen tuosta, mutta olis pitäny alkaa saunalahden kans tappeleen noista rahoista niin päätin jättää väliin.

Juu nää on niiiiiin kivoja. Kakarat kerran leikkii puhelimellas niin alkaa laskun summat nousemaan. Esim äidilläni meni näihin joskus parissa kuukaudessa 70-80euroa :o Sisko oli laittanu sen numeron jonnekin. Siihen firmaan ei löytynyt edes puhelinnumeroa mihin soittaa, sähköpostilla piti laittaa yhteydenottopyyntö johon ei koskaan vastattu. Työllä ja tuskalla löytyi googlesta ohje miten peruuttaa se. Ja piti googlailla sen lähettäjän numeron perusteella (esim 17565) mistä nämä viestit tuli, lähettäjästä ei ollut tietoakaan. Ja koskaan ei äitini yhtäkään soittaria saanut koska puhelin oli niin alkeellista mallia

mulla kävi kanssa noin kerran, et netissä laitoin numeroni johkii ja ei soittarii tullu jne, en muista firmaa, mutta kuvauksesta päätellen sama, löysin sitten meili osoitteen sinne ja laitoin viestiä, niin eivät suostuneet korvaamaan millään, kuulemma oli ollut jossain kohtaa liittymisehdot (joita ei tarvinnu ruksata tai mitään...) jossa lukee plaaplaaplaa, kävin uudemman kerran katsastaa ja eipä löytynyt mitään ehtoja, kävin vielä myöhemmin katsoo niin silloin oli, mutta taas sen jälkeen ei. kannattaa siis olla toooosi tarkkana kaikkien vastaavien juttujen kanssa. mulle eivät ainakaan korvenneet mitään, useita sähköposteja vaihdettiin, mutta siellä vastapuolella syyttävä sormi osoitti niin lujaa et meni hermot ja annoin olla

Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:
lähettämällä viestin STOP numeroon 17277 saat ainaki loppumaan tuon laskutuksen.

juu viestissä on ohje
"Kestotilaus Lopetta(Hymynaama)L stop

Ja tuossa ei ole kirjoitus virhettä! Miten tuon perusteella pitäis älytä peruuttaa se oikein???
Mut viestit on tullut juuri tuosta 17277 numerosta joten laitan lopetuksen.
Kiitos :flower:

Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:
Alkuperäinen kirjoittaja nanna81:
lähettämällä viestin STOP numeroon 17277 saat ainaki loppumaan tuon laskutuksen.

juu viestissä on ohje
"Kestotilaus Lopetta(Hymynaama)L stop

Ja tuossa ei ole kirjoitus virhettä! Miten tuon perusteella pitäis älytä peruuttaa se oikein???
Mut viestit on tullut juuri tuosta 17277 numerosta joten laitan lopetuksen.
Kiitos :flower:

Samaisesta palvelusta on minun viestini, en minäkään ymmärtänyt tuosta viestistä, että mitä pitää laittaa ja mihin :snotty: onnistuin ehkä kuitenkin perumaan "tilaukseni" netin kautta. Laitan tuon oikean ohjeen kuitenkin ylös siltä varalta, että jos näitä laskuja vielä satelee :snotty:

Nyt laitoin peruutusviestin. takasin tuli eka: Pahoittelemme, et ole kännykkä-soittoäänet-pelit.com jäsen. Asiakastuki.......plaaplaa

Sitte toinen viesti: Kaikki palvelusi on nyt lakkautettu.
:headwall: :headwall: :headwall: Voi jumalauta että ottaa pannuun tälläset touhut

Juu minulla oli kans se hymiö L stop jne ohjeena noissa mutta tuon ohjeen sain siitä firmasta kun laitoin sähköpostia lopulta.
Ja tuo samainen et ole jäsen juttu tuli ensin myös, mutta laskuista on nyt hävinny se ylimääränen eli näköjään kuitenki jäsen olin.
Ovatpa tainneet melkoset summat tienata tuon firman perustajat näillä viesteillä...

Tommoset on ärsyttäviä |O

Mä en tiedä mistä mun numero oli johki vastaavaan menny. Mulle tuli viesti missä oli niin päin että jos haluan aktivoida tms. niin viesti johki numeroon. En tietenkään laittanu mitään. Sen jälkeen mulle rupes tulee jotain visailukysymyksiä. Ja sit oli puhelin laskussa parikymppiä lisää, kun jokainen vastaanotettu viesti makso :headwall: Sain sen peruttua, monta soittoa vaati ja kovasti väittivät että olen sinne eka ite viestin laittanu, no en tod mihkää visailujuttuun :headwall: :headwall: Mutta kuulin että on ruvennut muillekin tulemaan vaikkei olekaan ite ensin mitään laittanu.

Joo kanssa toi kannykka-soittoaanet-pelit.com on lähetelly viestejä, sitten kun yritin lähettää lopetusviestin niin saunalahdelta tulee että ei voi käyttää kyseistä palvelua liittymästä! Helkkari on kiva arvailla mitä laskussa seisoo kun tulee! Löysin luullakseni tuolta osoitteesta sisäänkirjautumalla omalla numerolla ja viestissä tulleella pin-koodilla jonkun peruutusjutun, varma en voi olla koska kyseinen kohta oli luullakseni viroo tms kieltä.. Saapi nähdä.. Ja tosiaan en ole mitään palveluita tilannu tuolta...

Otti vastaava tapaus niin päähän että....

Kuluttaja-asiamiehelle.

Olen omakohtaisesti joutunut tutustumaan laajaan puhelinoperaattoreiden
kautta tapahtuvaan lapsiin, nuoriin ja tarkaamattomiin aikuisiin
kohdistuvaa vilpilliseen laskutukseen. Joissakin yhteyksissä kutsutaan
myös huijaukseksi.
Toimintaa johdetaan HongKongista ja on maailmanlaajuista. Oman kokemukseni
mukana olleet liikeyritykset olivat.

World Base Limited Hong Kong Palvelun tuottaja
OY LM ERICSSON AB Ericsson 02420 JORVAS SUOMI Laskutuksen välittäjä
DNA Oy Ansatie 6a 01741 VANTAA Laskutuksen suorittaja

"Kännykkä-soittoäänet-pelit" myös "funmobile" nimiset bulvaanit
palveluntarjoajat erehdyttävät sivustoilla käyviä virheellisellä
mainonnalla antamaan puhelinnumeronsa ja heidän tietämättään liittävät
heidät erilaisiin maksullisiin klubeihin. Useat maksavat näitä
puhelinlaskun yhteydessä tulevia maksuja huomaamattaan.
Pyytäisin ottamaan selvää ko. toiminnasta ja nostamaan ryhmäkanteen
harhaanjohtavasta mainonnasta ja tarkoituksellisesta harhaanjohtamisesta.

Älkää hyvät ihmiset vastailko mihinkään "älykkyystesteihin", humpuukia koko homma! Ja kaupanpäälle saat tekstiviestejä, joista maksat, vaikket ole edes tilannut niita! Onneksi tulin säilyttäneeksi viestin, jossa oli puh.no josta sitten sain perutuksi nämä viestit... 0942419394..tämäkin tietenkin jonnekin vinku-intiaan??!! Jää nähtäväksi, toimiiko...

Vitut*** kovasti, sillä joku oli näppäillyt numeroni polytones listalle. Ite en tiennyt asiasta mitään. Onko tällaista huijjausta siedettävä, eiku poliisiin ja rikosilmoitukseen kaikki täntyyppiset huijjarit. Työperää on myös operaattorin toiminta, joku nössö akka sano mulle, että on valitettavaa... Voi vitt* että ottaa päähän. Saisivat siellä elisallakin kantaa vastuuta tällaisesta. Koetan jollain tavalla rauhoittua... ok.

Niin onko jokin varmaksi koettu keino miten tuolta sivustolta pääsee eroon? lähetin kyllä sen viestin "STOP" ja tuli vastaus että kaikki palvelusi on nyt lakkautettu, mutta jotenkin takaraivossa piilee pelko että p*skan marjat ne mitään lopettanu on ja laskussa on sitte ylimäärästä. viimeisimpiä kokemuksia kiitos?

ja nyt viimeisimmässä laskussani oli veloitettu 18 euroa tuon firman (FUNMOBILE) minulle lähettämistä 3 tekstiviestistä vaikka sopimusta ei ole tehty enkä ole yhtään mitään heiltä tilannut!

ja nyt viimeisimmässä laskussani oli veloitettu 18 euroa tuon firman (FUNMOBILE) minulle lähettämistä 3 tekstiviestistä vaikka sopimusta ei ole tehty enkä ole yhtään mitään heiltä tilannut!

Mulla toi viestin lähettäminen ei onnistu, se vaan jää lähtevät kansioon. Osaako joku neuvoa miten saan lopetettua "tilauksen"? On kyllä todella ärsyttävää tommoinen, mulla jatkunut jo ties kuinka kauan..

mä oon kans ihmetelly tätä polytones-hommaa vähän aikaan,laskujen suuruutta ja nytten selvisi mistä ihmeen fun mobilesta tekstiviestejä tulee aina, oon vaan poistellu ja aatellu et jotaki mainoksia..Olette aktivoitunu plaaplaa...v*****mitä huijausta!!ikinä en oo sieltä mitään tilannu,mite tämä voi olla mahollista??mistä nämä paskajalat saa kiinni jotka tämmöstä toimintaa harjoittaa!!!????

Yhteistyössä