puhdistuskuureista!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja villivarsa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olin 7pv:n mehukuurilla (A.Vogel ) ja se oli aikamoista. Olo oli todella kevyt ja puhdas sen jälkeen. Miinuksena se, että suolihuuhtelu piti suorittaa kuurin aikana. :D Antoi kyllä todella hyvän startin laihduttamiselle, mutta sen kuurin aloittaminen oli aikas vinkeetä. Suosittelen kokeilemaan vaikka lyhyempää kuuria tai tätä:
http://www.vogel.fi/advice/tips/Ananaskuuri.php

mä oon käyttäny jo 10 vuotta Colon tonicia... tai nyt se nimi on kyl muuttunut mut sama aine (googlaa colon tonic) . on nestemäisenä ja tabletteina. Minusta nestemäinen on tehokkaampi, kun tulee juotua muutenkin enempi. On siis elimistönpuhdistuskuuri, mut saa kivasti potkua laihdutukseenkin.

Joskus vuosia, vuosia sitten pidin kaikkien ohjeiden mukaisen mehupaaston, joka meni ihan justi niin kuin pitikin - siihen "katkaisupäivään" saakka. Ensin söin sen sallituin puolikkaan omenan... ja sitten söin puolikkaan kääretortun. Ja vielä kulhollisen jäätelöä. :ashamed: :snotty: Toista kertaa en ole kokeillut.

Kokeilkaa Herbalife-tuotteita. Niillä on tarkoitus puhdistaa suolisto kaikesta kököstä ja saada se siihen tilaan että on vastaanottavainen ravintoaineille. Terveellinen ja helppo, ei mikään kuuri joka auttaa hetkellisesti vaan pitkällä aikavälillä. Ja maistuu kaikille varmasti, niin paljon makuvaihtoja. Ota yhteys lähimpään jälleenmyyjään. Kaupan päälle henk.koht seuranta jatkuvasti, ei vaan myydä ja siinä se, kävi miten kävi.

Alkuperäinen kirjoittaja villivarsa:
eletäänkö puhdistuskuurin aikana ihan normalisti,tarkoitan esim.syödään normaalisti silti

tuo colon tonic ainakin on sellanen, et poistaa kuonat ym. elimistöstä, eikä ole siis mikään paastokuuri. Ite kuitenkin olen kuurin aikana syönyt kevyemmin kuin normaalisti ja juonut vielä enempi vettä. kai tuostakin syystä on tuntunut tosi hyvältä kaikin puolin.

Alkuperäinen kirjoittaja villivarsa:
eletäänkö puhdistuskuurin aikana ihan normalisti,tarkoitan esim.syödään normaalisti silti

Riippuu mille kuurille rupeat, mutta kaikki mitä itse olen vetänyt rajoittaa syömistä aikas paljon. Esim. mehukuurilla ei saanut mitään kiinteää, vaan tiettyjä mehuja (kaikki mehut ja tarvittavat tuli isossa boksissa, ostin luontaistuotekaupasta).

Mutta tuolla ananaskuurilla josta laitoin linkin saa ilm. syödä ihan perusruokaa mehujen ja muiden tuotteiden ohessa. :)

Life Detox puhdistus on paljon tehokkaampi kuin tuollainen yksittäinen kuuri. Vaikuttaa solutasolla eikä vain suolistossa. Suosittelen tutustumaan ja etsimään lähimmän puhdistajasi!

Alkuperäinen kirjoittaja kyy:
Life Detox puhdistus on paljon tehokkaampi kuin tuollainen yksittäinen kuuri. Vaikuttaa solutasolla eikä vain suolistossa. Suosittelen tutustumaan ja etsimään lähimmän puhdistajasi!

tuo detox on jus se entinen colon tonic =)

Yhteistyössä