Puhelimeen vastaamisesta tuli mieleen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kotiorja
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Kotiorja

Aktiivinen jäsen
25.12.2005
2 990
0
36
... sillon ku olin viä sinkku, ja käytössä oli vain lankapuhelimia, mulle soitteli jatkuvasti joku mummeli.
Kun vastasin, se kysy aina sillä narisevalla äänellään, et : eiks tää ookkaan toivosella?.
Saattoi soittaa useita kertoja peräkkäin.
Kerran si velipoika oli kylässä, kun mummeli soitti.
Olin jo kaks kertaa sille sanonu, et puhelu ei ole Toivosella, kun rakkine taas pirahti.
Velipoika nappas luurin, ja sano sinne : epätoivosella!.
siihen loppu puhelut!!!!

Asuin aikanaan entisen poikaystävän vanhempien luona ja sinne jostain syystä aina toisinaan yhdisty vr:n aikataulu puheluita kiva vastata puhelimeen kun joku alkaa kysellä että millon lähtee tämä ja tämä juna sellanen "mistä *piip* mä voisin tietää"

Alkuperäinen kirjoittaja pahkuratäti:
:laugh: :laugh: Tänks tästä! :D

Velipoika on muuten tosi hiljanen, ja rauhallinen heppu, mut lohkasee usein aika nasevia juttuja.

Joskus lapsena olivat kotona puhuneet yhestä samassa talossa asuvasta Pekasta, joka änkytti tosi pahasti.
Velipoika oli aikansa kuunneltuaan tuumannu, et Ei Pekka aina änkytä.
Äite oli ollu slmät surina, et eikö, mihin velipoika si tokas, ei, sillon vaan kun se puhuu!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja Nellah:
Asuin aikanaan entisen poikaystävän vanhempien luona ja sinne jostain syystä aina toisinaan yhdisty vr:n aikataulu puheluita kiva vastata puhelimeen kun joku alkaa kysellä että millon lähtee tämä ja tämä juna sellanen "mistä *piip* mä voisin tietää"

Oisitte vaan pokerina heittäny jotain kellonaikoja!

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:

oli niitä mummeleita jotka ei oikeesti tajunnu vielä siinäkään vaiheessa kun toistaa sukunimen että ei ole vr:llä :laugh: muutamalle tuli sanottua pahastikkin..

Alkuperäinen kirjoittaja Kotiorja:

oli niitä mummeleita jotka ei oikeesti tajunnu vielä siinäkään vaiheessa kun toistaa sukunimen että ei ole vr:llä :laugh: muutamalle tuli sanottua pahastikkin..

Toisilla on pitkähköt piuhat!!!
=)

Yhteistyössä