Puhelimen kirous.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Ilostasurua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Ilostasurua

Jäsen
10.07.2011
38
0
6
Pitääkö puhelimeen AINA vastata? Pitääkö henkilölle, jonka haluat kiinni saada, soittaa niin pitkään (eli useita puheluita), että tämä vastaa?
Jos, henkilö ei neljän soittokerran jälkeen vastaa, tuleeko sinulle mieleen soittaa esim. hätäkeskukseen?
Hemmetin kapulat, vainottu olo tulee, jokaikinen sekuntti pitää päivittää mitä tekee/kenen kanssa/missä ja miksi. Onko olemassa puhelimen etikettisääntöjä?

Kännykät on yksi nyky-yhteiskunnan vitsauksista. "hei mä yritin soittaa sulle monta kertaa, mikset soittanut takaisin?" tai sitten pahimmassa tapauksessa loukkaannutaan

Siellä on vastaaja sitä varten, urpo. Jos asia ei ole niin tärkeä ettet vaivaudu jättämään edes viestiä niin miksi mä soittelisin takaisin joka ikiseen numeroon joka mulle on soittanut?

• Tykkää
Reactions: Ilostasurua
Minä inhoan kännyköitä, tai paremminkin sitä oletusta että niitä pitäisi aina raahata mukana joka paikkaan. Jos olen kaverin kanssa lenkillä niin ei ole oikein asiallista jos hän alkaa puhua puhelimeen kesken kaiken. Yksi päiväkotitäti kirjoitti kerran lehdessä miten lapsia päiväkodista hakevat vanhemmat saattavat pälättää kännykkään, sen sijaan että puhuisivat ja olisivat läsnä lapselleen pitkän päivän eron jälkeen...

Mä jätän systemaattisesti kännykän autoon aina välillä. Kesälomalla siitä oli yli viikon akkukin lopussa... Mä kertakaikkiaan inhoan sitä että pitäisi olla tavoitettavissa 24/7. Arkena toki täytyy lasten ja miehen saada kiinni, jos asiaa tulee, mutta kotosalla... Vastaan jos vastaan. Valittaa ken valittaa.

• Tykkää
Reactions: Ilostasurua

Yhteistyössä