Puhelimeni koki kovia 1v:n käsittelyssä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Täystuhojen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Täystuhojen äiti

Vieras
Tuossa eräänä päivänä viime viikolla löysin kännykkäni maitolasista. No ei siinä mitään, ei siinä lasissa ollu maitoa kuin sentti pohjalla ja puhelin toimi sen jälkeen vielä normaalisti pari pv... siihen saakka että akku loppui. Sitten siihen ei enää tullukaan mitään elonmerkkejä. Sitten tuo minun joka-paikan-höylä-ukkoni yritti korjata sitä ja luuulempa että se sen viimeistään hajotti. :kieh: Kauheasti se tietenki taas räyhäsi ja vittuili mulle, kuinka minä en kato lasten perään niin tällaista pääsee tapahtumaan. :headwall:

Nyt ostin uuden hienon puhelimen. Tai no hienon ja hienon. Nokian 2310.n ostin. Onhan siinä värinäyttö ja hienot siniset kuoret, mutta kamerakännyköihin ja näihin moderneihin herkkuihin tottuneelle vähän vaikea taas tottua noin pieneen näyttöön ja tuntuu aika palikalta kädessä. :laugh: Aattelin etten tartte niitä kameroita ja mp3.a ja mediaviestejä, kun en ole ikinä niitä muutenkaan käyttäny, tai siis ole saanu toimimaan. Ja ihan sopuisaan hintaan tuo irtosi. :D Ei viitsi mitään kalliita luureja enää laittaa ennen ku noi muksut vähän kasvaa... :whistle:

Uusimmat

Kuumimmat

Yhteistyössä