puhelin häirintää? onko muille soitellut joku tuntemattomasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja paniikki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

paniikki

Vieras
ja ei sitten puhu mitään kun vastaan? minulle nyt kuukauden verran soitellut joku ja aivan ihme kellon aikoihin. rupeaa jo vähän pelottamaankin tuo touhu. tänään 2 kertaa soittanut. kävin tekemään rikos ilmoituksen ja sanoin hälle nyt illalla kun soitti että tein rikos ilmon. häntä se ei hatkauttanut mitenkään. vein puhelimen tyynynalle ja 5min hän kuunteli tyhjää luuria sitten. mikähän hullu mahtaa olla:(

ei huohota eikä mitään! on aivan hiljaa vaan. en tiedä onko sattumaa vai mitä mutta esim tänään soitti 21.25 juuri kun olin parkeerannu auton pihaan ja astuin autosta ulos.

mä olen miettinyt pääni puhki kuka idootti se voi olla .. työ asioista en tunne ketään joka se voisi olla. enkä oikeen noihin ex iinkään usko. tässä alkaa jo tulla ihan vainoharhaseks.

Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulle soitteli aikanaan suoraan vastaajaan läähättäjä, oli siis sitä aikaa ku numeroo ei vastaajasta saanu ellei soittaja sitä kertonu. Loppu vasta ku poliisit puuttu asiaan ja ukko makso ittensä kipeeks :whistle:

muistatko yhtään kauanko poliiseilla meni aikaa selvittää kuka se oli?

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mulle soitteli aikanaan suoraan vastaajaan läähättäjä, oli siis sitä aikaa ku numeroo ei vastaajasta saanu ellei soittaja sitä kertonu. Loppu vasta ku poliisit puuttu asiaan ja ukko makso ittensä kipeeks :whistle:

muistatko yhtään kauanko poliiseilla meni aikaa selvittää kuka se oli?

Siitä ku saivat luvan tutkia mun puhelintiedot niin olisko päivä menny? Ilmouksesta meni ehkä viikon verran. Ei muista enää ku aikaa on kulunu yli 10 vuotta

Minulle soitti myös joku, ei sanonut mitään kun vastasin. Tästä on noin 2-3 vk. Tänään myös tuli tuntemattomasta numerosta puhelu, mutta en vastannut. On noita tullut useamminkin mutta siis vain kerran olen vastannut ja silloin ei kuulunut mitään.

Yhteistyössä